Da je projekt koncesije autocesta prošlost, premijer nije rekao koalicijskim partnerima koji su o tome doznali iz medija.
"Bile su neke najave da će doći do odustajanja, ali ova Vlada funkcionira da svaki ministar ima mogućnost samostalnog upravljanja svojim resorom", rekla je ministrica graditeljstva AnkaMrakTaritaš.
Siniša Hajdaš Dončić teško da je samostalno upravljao resorom jer je tek koji sat prije premijerove objave još javno objašanjvao zašto je model A bolji nego model B. Danas više ne objašnjava ništa, odustan je i nedostupan za komentare kao i premijer i svi potpredsjednici vlade.
Odustanak od još jedne reforme rado zato komentiraju u HDZ-u.
"Potpuna nekonzistentnost u svim mogućim smjerovima! Kakvu mi to sliku šaljemo svijetu? Odnosno da li vodimo državu samo u predizborne svrhe?", upitao je predsjednik HDZ-ovog odbora za financije TomislavĆorić.
Kada su na polovici mandata Milanovićevi ministri podvlačili crtu pod rezultate svoje Vlade govorili su ovako:
"Ljudi, negdje treba stati. Stalno odajemo novce poreznih obveznika, a onda se ništa ne provede", izjavila je MilankaOpačić krajem 2013. godine.
U drugoj polovici mandata brže i bolje odustalo se od velikog broja važnih reformi. Osim od koncesije autocesta, odustalo se i od masterplanabolnica, outsourcinga, spin off-a, smanjenja zdravstvenog doprinosa, poreza na nekretnine, integracije računovođa, smanjenja mreže škola, zdravstvenog odgoja, strateških investicija. Ravno deset propalih reformi.
Rijetki ministri koji su danas htjeli pred kameru ipak još nalaze opravdanja.
"Pa Vlada ne odustaje od svih projekata. Treba naći način kako da projekte koje ste zacrtali i provedete", rekao je ministar rada MirandoMrsić.
"Sad treba zapravo razmisliti što hoćemo. Ako imamo Vladu koja sluša što su građani rekli na referendumu, onda se postavlja pitanje je li to Vlada odustanaka. A ne znam, kako bi se zvala Vlada koja bi srljala protiv volje svojih građana", smatra Mrak Taritaš.
Zvala bi se nepopulistička, ali to u izbornoj godini nije popularno ime.