Zavod za zapošljavanje odlučio je na 'šašav' način 'izreklamirati' svoje usluge potencijalnog zapošljavanja mladih na mjere aktivnog zapošljavanja i na sezonskim poslovima.
Za 'modernu i mladenačku reklamu' angažirali su pjevačicu Lanu Jurčević, te cijelu priču zamaskirali u pop glazbeni broj poznatog ljetnog recepta - godne djevojke, badići, kokteli, more.
"Jako, jako, jako sam ponosna što sam dio ovog projekta i što njime mogu možda pomoći i vama! Pogledajte video i javite vidite li se u tome... Ponekad za dobre stvari mora i netko drugi osim vas, biti 'kriv'", napisala je Lana na Facebooku.
Međutim, reklama nije dočekana s oduševljenjem. Štoviše, brojni korisnici Facebooka i YouTubea odmah su osudili što se izrabljivačke i eksploatirajuće mjere predstavljaju kao nešto urbano i pozitivno. U situaciji u kojoj je gotovo svako druga mlada osoba nezaposlena, a sezonskim radnicima su često kršena brojna radna prava, Hrvatski zavod za zapošljavanje i pjevačica su pokušali prikazati stihijske mjere za 'farbanje' statistika kao nešto moderno, poželjno, na čemu bi čak poneko i zavidio.
"Draga Lana, da li bi ti u svojem (jos uvijek relativno mladom) zivotu, da si ikojim slucajem u potrazi za konkretnim poslom, za koji si se obrazovala I zelis raditi u struci - pristala na nesto sto se zove "trenutno aktivni program osposobljavanja za posao kuhara, konobara, spremacice I drugih turistickih operativaca"? Ljudi se u ovoj unistenoj zemlji bore iz dana u dan da prezive, uporno traze I zele raditi SVOJ posao, odn. posao za koji su se skolovali - ali HZZ I tvoja malenkost nudite "rjesenje", bez ikakvog poimanja koliko je ovo uvredljivo I degradirajuce?! Umjesto da se novac ulaze u konkretnije programe strucnog osposobljavanja, dodatne edukacije I prekvalifikacije, (a u ovom slucaju radi se o novcu POREZNIH OBVEZNIKA - a u koje spadaju i svi ti mahom nezaposleni ljudi kojima se ovom idiotarijom HZZ I ti zajedno tako leprsavo I bezbrizno smijete u lice), radije se razbacuje njime na ovakve gluposti! Pritom sumnjam (ili cu se barem usuditi pretpostaviti tako) da si ti draga Lana pristala na ovaj bezobrazluk za 0 kn. Izrada reklame kosta enormno I otuzno je da se Zavod, ili konkretnije tvoja malenkost, jos k tome I "ponosite" sto ste uvrijedili jos uvijek stotine tisuca nezaposlenih u ovoj zemlji! Ovo bi mediji I javnost trebali ali stvarno ostro osuditi", napisao je jedan korisnik YouTubea.
"Koja si ti sprdačina lana! vidio bi tebe kako bi ti bilo krasno raditi za 3 tisuće kuna,12 sati dnevno bez slobodnog dana po 5 mjeseci na toj sunjari! naslikavaj se ti i dalje", napisao je drugi.