linić se vratio u saborske klupe / 'Zavjere i teorije zavjere nisu predmet mog interesa'

Image
Foto: Patrik Macek/PIXSELL

Bivši ministar financija komentirao je jučerašnji nedolazak na aktualno prijepodne. Upitan je li htio izbjeći premijera Milanovića, Linić je uzvratio: 'Zavjere i teorije zavjere nisu predmet mog interesa'. Zatupnici će danas raspravljati o Konačnom prijedlogu zakona o regulaciji tržišta željezničkih usluga. Stupit će sa Zakonom o elektroničkim komunikacijama.

15.5.2014.
10:13
Patrik Macek/PIXSELL
VOYO logo

Smijenjeni ministar financija Slavko Linić, koji se jutros vratio u saborske klupe, rekao je da će mu u Saboru biti lakše nego na ministarskom mjestu.

"Moram reći da će mi biti puno lakše nego na ministarskom mjestu", rekao je Linić novinarima uoči saborskog zasjedanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Upitan je li jučerašnjim nedolaskom na aktualno prijepodne htio izbjeći premijera Zorana Milanovića Linić je uzvratio: "Zavjere i teorije zavjere nisu predmet mog interesa".

Za današnju se sjednicu, na čijem je dnevnom redu Zakon o regulaciji tržišta željezničkih usluga, kaže, pripremio "jer su željeznice uvijek interesantne".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hrvatski sabor jutrošnje je zasjedanje započeo minutom šutnje za sve žrtve pale u borbi za slobodu i neovisnost Hrvatske.

Petnaestog svibnja obilježava se spomendan na sve žrtve pale u borbi za slobodu i nezavisnost Republike Hrvatske, pojasnio je predsjednik Hrvatskog sabora Josip Leko.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hrvatski sabor današnje zasjedanje nastavlja raspravom o prijedlogu Zakona o regulaciji tržišta željezničkih usluga, kojim bi se trebao stvoriti pravni okvir za funkcioniranje neovisnog regulatornog tijela u području željeznickih usluga na ekonomičniji način.

Krajnji je cilj osigurati bolji nadzor poslovanja subjekata na tržištu željezničkih usluga, omogućiti nediskriminacijski i jednak pristup svim sudionicima na tržištu željezničkih usluga, stručno i učinkovito obavljanje poslova regulacije tržišta željeznickih usluga, bolju učinkovitost i ekonomsku održivost željezničkih usluga, kao i cjelovitu i kvalitetniju zaštitu putnika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Predloženim se zakonom provodi usklađivanje s europskim direktivama zbog brže prilagodbe i osiguranja uvjeta funkcioniranja hrvatskog željezničkog sustava s uvjetima u EU te zbog očekivanog povećanja broja domaćih i stranih operatera na željezničkom tržištu. Zbog pripajanja Agencije za regulaciju tržišta željezničkih usluga (ARTZU) Hrvatskoj agenciji za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM), predloženi bi se zakon trebao donijeti istodobno kada i izmjene i dopune Zakona o elektroničkim komunikacijama kojim se predlaže ustrojavanje jedinstvenoga regulatornoga nacionalnog tijela za tržišta elektroničkih komunikacija, poštanskih i željezničkih usluga.

TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo