Iako je HDZ i na ovim parlamentarnim izborima potrošio najviše
novca na promidžbenu kampanju, čini se da su sve afere i
korupcija ostavile dubok trag na biračima te su Kosor i ekipa
doživjeli svoj najgori poraz u zadnjih 20
godina.
Kukuriku koalicija
je na promidžbenu
kampanju na prošlim parlamentarnim izborima potrošila oko 14.2
milijuna kuna, od čega SDP 10,7 milijuna kuna. Po konačnom
financijskom izvješću o troškovima kampanje po izbornim
jedinicama koje je Socijaldemokratska partija (SDP) objavila na
svojoj internetskoj stranici, ta stranka je u deset izbornih
jedinica potrošila ukupno nešto više od 10,7 milijuna kuna.
Hrvatska narodna stranka
(HNS) je
potrošila oko 2,59 milijuna kuna, samo 13 kuna manje od navedenih
prihoda.
Rashodi
IDS
-a u izbornoj kampanji su
gotovo 598 tisuća kuna, od čega u VIII. izbornoj jedinici malo
više od 428 tisuća kuna. Ta je stranka imala 127 kuna veće
prihode od rashoda.
Hrvatska stranka umirovljenika
(HSU),
četvrta stranka Kukuriku koalicije, u kampanji je potrošila
319.110 kuna, a prihodi, od vlastitih sredstava, iznosili su 320
tisuća kuna.
Ukupni trošak na izbornu kampanju danas vladajuće koalicije bili
su oko 14,228 milijuna kuna.
Hrvatska demokratska zajednica
(HDZ)
je, kako je novinare u petak izvijestio glavni tajnik stranke, u
prošlim parlamentarnim izborima ukupno potrošila nešto manje od
15,5 milijuna kuna. Donacije stranci bile su 1,128 milijuna kuna,
a troškovi kampanje financirani su i kreditom podignutim kod
Zagrebačke banke te sredstvima stranke.
Hrvatski laburisti
su u Hrvatski sabor
ušli nakon kampanje za koju su potrošili 873 tisuće kuna. U
preglednom izvješću navode i potpuni plan financiranja.
HDSSB
u svom financijskom izvješću
navodi promidžbene rashode od 730,5 tisuća kuna, a prihode 474
kune veće.
Hrvatska građanska stranka
(HGS) Željka
Keruma potrošila je u kampanji u dvije izborne jedinice, IX. i
X., oko 139 tisuća kuna.
Hrvatska seljačka stranka
(HSS) je u u
kampanji potrošila oko 5,8 milijuna kuna.
HSLS
je na kampanju potrošio više od
2,5 milijuna kuna, a od donacija je prikupio nešto manje od 1,6
milijuna kuna.
HSP
je imao troškove veće od 1,6
milijuna kuna u kampanji, a od donacije je prikupio malo više od
1,2 milijuna kuna.
Stranke koje su sudjelovale na izborima dužne su bile konačna
financijska izvješća o troškovima i donacijama u kampanji
Državnom izbornom povjerenstvu dostaviti u roku 15 dana od objave
konačnih službenih rezultata izbora, što je bilo do 28. prosinca,
a objaviti ih na svojim internetskim stranicama ili u dnevnom
tisku najkasnije do ponoći 30. prosinca.