Nakon što je premijer Zoran Milanović u srpnju
donio odluku da državne institucije ne smiju sklapati dogovore s
PR agencijama, osim ako vladajući ne odobri suprotno, Jutarnji list je objavio koliko je
bivša Vlada trošila na marketinške agencije.
Naravno, PR stručnjaci, prema Milanovićevoj odluci, mogu raditi
za Vladu, ali volonterski, dok je HDZ trošio milijunske cifre na
očuvanje dobrog imidža.
Naime, od 2004. do 2012. na marketinške i PR usluge Vlada i
ministarstva potrošila su 133,3 milijuna kuna.
Iako su gotovo svi imali glasnogovornike, urede za odnose s
javnošću i razne druge marketinške stručnjake ipak su milijune
poreznih obveznika davali privatnim agencijama, prenosi
Jutarnji. Glavnina iznosa od 132,5 milijuna kuna otišla
je na marketing, a tek 825.000 kuna na PR usluge.
MUP je bio vodeći u trošenju novca
poreznih obveznika u PR svrhe. Oni su u već spomenutom razdoblju
potrošili 57,5 milijuna kuna i to najviše za kampanje u projektu
Nacionalni program sigurnosti cestovnog
prometa.
Vladin Ured za odnose s javnošću u mandatu Ive
Sanadera potrošio je 18,1 milijuna kuna, od čega
je najviše otišlo Massolu, tvrtki koju
se povezuje s Ratkom Mačekom, njegovim tadašnjim
glasnogovornikom.
Massol je s ministarstvima i Vladom poslovao u vrijednosti većoj
od 54 milijuna kuna, što je daleko veći iznos od onoga kojeg je
'zaradila' Fimi Media.
Naime, od 2004. do 2012. na marketinške i PR usluge Vlada i ministarstva potrošila su 133,3 milijuna kuna.