pola otišlo Massolu /

Vlada HDZ-a na PR agencije potrošila 133 milijuna kuna!

Image
Foto: PIXSELL

Naime, od 2004. do 2012. na marketinške i PR usluge Vlada i ministarstva potrošila su 133,3 milijuna kuna.

31.8.2012.
16:44
PIXSELL
VOYO logo

Nakon što je premijer Zoran Milanović u srpnju donio odluku da državne institucije ne smiju sklapati dogovore s PR agencijama, osim ako vladajući ne odobri suprotno, Jutarnji list je objavio koliko je bivša Vlada trošila na marketinške agencije.

Naravno, PR stručnjaci, prema Milanovićevoj odluci, mogu raditi za Vladu, ali volonterski, dok je HDZ trošio milijunske cifre na očuvanje dobrog imidža.

Naime, od 2004. do 2012. na marketinške i PR usluge Vlada i ministarstva potrošila su 133,3 milijuna kuna.

Iako su gotovo svi imali glasnogovornike, urede za odnose s javnošću i razne druge marketinške stručnjake ipak su milijune poreznih obveznika davali privatnim agencijama, prenosi Jutarnji. Glavnina iznosa od 132,5 milijuna kuna otišla je na marketing, a tek 825.000 kuna na PR usluge.

MUP je bio vodeći u trošenju novca poreznih obveznika u PR svrhe. Oni su u već spomenutom razdoblju potrošili 57,5 milijuna kuna i to najviše za kampanje u projektu Nacionalni program sigurnosti cestovnog prometa.

Vladin Ured za odnose s javnošću u mandatu Ive Sanadera potrošio je 18,1  milijuna kuna, od čega je najviše otišlo Massolu, tvrtki koju se povezuje s Ratkom Mačekom, njegovim tadašnjim glasnogovornikom.

Massol je s ministarstvima i Vladom poslovao u vrijednosti većoj od 54 milijuna kuna, što je daleko veći iznos od onoga kojeg je 'zaradila' Fimi Media.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo