Više ekrana je bolje za oglašavanje

Konvencionalna mudrost drži da bi mnogi potrošači mogli ostati zbunjeni kada im se obraćaju oglasi na različitim ekranima u multimedijskom prostoru.

30.9.2011.
14:47
VOYO logo

Kao dio istraživanja, potrošači su posjetili interaktivni digitalni laboratorij u TVCity u MGM Las Vegasu -- to je "joint venture" između odjela Nielsen Entertainment i Nielsen Holdings te odjela CBS Vison u vlasništvu korporacije CBS -- i tamo su bili zamoljeni da gledaju sadržaje na televiziji, računalu, pametnom mobitelu i tabletu, piše Media Decoder, blog New York Timesa.

Tijekom ispitivanja, video oglas koji je trajao 15 sekundi naglašavao je premium cijenu sportskog sedan automobila, a prikazan je u različitim kombinacijama. Neki ljudi nisu vidjeli nikakav video oglas, dok su drugi vidjeli video oglas na različitim kombinacijama ekrana.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema istraživanju, sposobnost pamćenja automobilskog brenda u video oglasu - kao i sposobnost da se ljudi angažiraju preko auta koji se oglašava - značajno je porasla kada su ispitanici bili izloženi višestrukim zaslonima.

Primjerice, istraživanje je otkrilo da se u skupini koja je vidjela video samo na televiziji, 50 posto ispitanika sjetilo brenda kojeg su vidjeli u oglasu. U skupinama koje su vidjele video oglase na sva četiri zaslona, čak 74 posto njih se sjetilo imena brenda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dvadeset i dva posto iz skupine koji su gledali video na TV-u mogli su se prisjetiti da je automobil bio sedan s četvero vrata. Kada su video gledali na sva četiri ekrana, ta brojka je povećana na 39 posto.

Također, prema istraživanju, ljudi koji su vidjeli video na sva četiri ekrana gotovo uvijek su imali više pozitivnih stavova o automobilu u usporedbi s onima koji su gledali samo televiziju, i to u kategorijama kao što je pouzdanost i snaga automobila.

"Ovo istraživanje pokazuje pozitivnu inkrementalnu vrijednost izloženosti višestrukim platformama," kaže sažetak izvješća koje Google i Nielsen planiraju objaviti u iduću srijedu.

Naslov izvještaja je “Better Together: Examining the Incremental Utility of Cross-Media Campaigns.” Troje autora je iz Nielsen Entertainmenta, a jedan iz Googlea.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Google je u posljednje vrijeme vrlo aktivan u pružanju informacija oglašivačima o ponašanju potrošača budući da digitalni mediji postaju sve dominatniji.

Na primjer, ovaj tjedan objavljeni post na Google Mobile Ads blogu prikazuje podatke o korištenju tableta, računala i mobilnih uređaja za pretraživanje tijekom radnog dana.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema ovim podacima, potrošači koriste i računala i pametne telefone za pretraživanje tijekom radnog dana, ali korištenje pametnih telefona se povećava rano izjutra i u večernjim satima.

I korištenje tableta za pretraživanje "dramatično" se povećava s dolaskom večeri, stoji na blogu.

"Ako ste oglašivač, možda se pitate koji je najbolji ekran da dođete do svojih klijenata. Odgovor je: Svi. Ovi ekrani su bolji zajedno."

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo