Javna nabava oglašena jučer u Narodnim novinama, a među 213 novih automobila nalazi se i 12 limuzina, čija je cijena 358.000 kuna po komadu, piše Jutarnji list.
Radi se o dva tipa sličnih, ali ne i istih limuzina. Tako će se kupiti šest limuzina snage minimalno 150 konjskih snaga, s automatskim mjenjačem, lakometalnim naplacima, Xenon svjetlima te obavezne metalik crne boje, a potrebno je i jamstvo od pet godina na 180 tisuća prijeđenih kilometara.
Drugih šest limuzina trebaju imati jednaku snagu i automatski mjenjač, no bilo bi poželjno da su metalik srebrna te nešto drukčije dužine, visine i širine.
Stari vozni park
Iz službe za odnose s javnošću HP-a objašnjavaju kako se tvrtka na nabavu vozila odlučila se zbog voznog parka starog u prosjeku sedam do osam godina, kao i zbog činjenice da Hrvatska pošta, kao logistička tvrtka, neizostavno mora posjedovati vozila te ih, zbog poslovnih potreba, nabavljati sukladno mogućnostima.
Poštar na biciklu u Sisku.
"Niti jedno vozilo koje se nabavlja nije za direktora Društva, nego za menadžment i zamijenit će vozila koja su starija od 10 godina te su prešla više od 300 tisuća kilometara. Što se tiče iznosa nabave, radi se o najvišoj procijenjenoj vrijednosti, a kolika će biti ugovorna cijena ne možemo znati u ovom trenutku, jer to ovisi o ponudi koja će biti odabrana kao ekonomski najisplativija, a sukladno Zakonu o javnoj nabavi", izjavila je izvršna direktorica Ureda za komunikacije HP-a Jo Kempen.
Detaljna specifikacija zbog Zakona o javnoj nabavi
LISTA ŽELJA ZAMJENIKA DIREKTORA HRVATSKIH VODA: Volvo XC60, troškovi doktorskog studija, glazbena linija i – košara voća
Dodala je kako je visina iznosa procijenjene vrijednosti tolika jer se radi o nabavi putem operativnog leasinga s ostatkom vrijednosti, kao i da u cijenu vozila ulazi i kompletno održavanje automobila, kao i puno kasko osiguranje te povećanje planirane kilometraže koju vozila mogu prijeći tijekom trajanja leasinga.
Iz HP-a su pojasnili kako se razlog tako detaljne specifikacije vozila nalazi u Zakonu o javnoj nabavi s obzirom na to da se performanse automobila u tijeku natječaja više naknadno ne mogu mijenjati.
Dodali su nitko u HP-u nema službenog vozača, već i da direktor "svakodnevno sam vozi".