sitniš ne vrijedi /

ZET-ov vozač divljao na putnicu jer mu je platila u lipama, a zatim bacio njen novac kroz prozor

Image
Foto: Patrik Macek/PIXSELL

'Od danas moja majka u vožnji na posao zetovim javnim prijevozom osjećati manje vrijednom i nesigurnom', započinje ogorčeni sin svoje pismo

2.3.2017.
17:25
Patrik Macek/PIXSELL
VOYO logo

U srijedu je ZET uveo jeftinije, polusatne karte i za zagrebačku okolicu. No, odmah prvog dana od pozitivne promjene u vezi cijena karata dogodila se i jedna izrazito negativna situacija, opet povezana s vozačima ZET-a, piše portal kronikevg

"Poštovani, Srijeda 1. ožujka 2017. godine bila je prvi dan uvođenja polusatne karte u protuvrijednosti 4kn (400 lipa) ali i prvi dan od kojeg će se moja majka u vožnji na posao zetovim javnim prijevozom osjećati manje vrijednom i nesigurnom. Tog dana u 12:35 sati moja je majka Inna Novački ušla u autobus linija 323 ribnica lazina i pri ulasku je od vozača zatražila novu polusatnu kartu. Kartu je platila kovanicama u apoenima od 1 kune, 10 lipa i 20 lipa, sveukupno 4 kune. Nakon što je kao i svaki puta ljubazno novac dala vozaču uslijedio je šok i nevjerica. Vozač čije ime još nismo doznali svoj bijes nije mogao sakriti pa je tako uz veliku galamu uzeo novac i bacio ga van kroz vrata točno iznad glave moje mame. Nakon toga uzeo je jednu od svojih karata te ju je sam ”procvikao” i gurnuo ju u ruke moje mame na što je nadodao još i neugodnu i prijeteću izjavu : ”žao mi je što su ljudi u busu inače bi vidjela i čula”. Možda još ne razumijete u čemu je bio problem tog dana ali vozaču je očito veliki problem i veliki stres primati službeni hrvatski novac na svome radnome mjestu. Ovo nije prvi slučaj takvog ponašanja s istim vozačem. Moja majka je u više navrata morala slušati izjave tipa : ”nisam ti ja mjenjačnica” ,”kaj će mi te lipe”. Ovaj puta je to već eskaliralo u ozbiljnije prijetnje i uvrede pa se osjećam dužan o tome vas obavijestiti. Sve mi je ispričala prestrašena mama koja se previše boji išta ikome reći kako ju vozač ne bi još dodatno maltretirao. Cijela priča je u potpunosti istinita i točna i mama stoji iza svega što sam naveo. Zahtijevamo hitnu smjenu bezobraznog, agresivnog i neprofesionalnog vozača kako se više nijedan mali čovjek ne bi osjećao ugroženo i manje vrijedno jer autobusnu kartu plaća u lipama", napisao je sin gospođe koja se našla u spomenutoj situaciji. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Mogu potvrditi da nas je kontaktirao sin putnice. U roku od dva sata mu je odgovoreno. U ime podružnice izražavam žaljenje zbog događaja i osuđujemo svako ponašanje koje odstupa od prihvatljivih normi. Također, izražavamo žaljenje što takvi primjeri štete svim našim djelatnicima koji profesionalno obavljaju svoje zadaće. Međutim, svjesni smo kako ima i djelatnika i putnika različitih karaktera, a rad s ljudima neki put zaista zna biti težak. No, to ne opravdava ovakav postupak. 

Prema unaprijed utvrđenom protokolu, ispitat ćemo događaj, a tek onda donositi sud", izjavio je za Index glasnogovornik ZET-a Tomislav Jurić. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo