U srijedu je ZET uveo jeftinije, polusatne karte i za zagrebačku
okolicu. No, odmah prvog dana od pozitivne promjene u vezi cijena
karata dogodila se i jedna izrazito negativna situacija, opet
povezana s vozačima ZET-a, piše portal
kronikevg
.
"Poštovani, Srijeda 1. ožujka 2017. godine bila je prvi dan
uvođenja polusatne karte u protuvrijednosti 4kn (400 lipa) ali i
prvi dan od kojeg će se moja majka u vožnji na posao zetovim
javnim prijevozom osjećati manje vrijednom i nesigurnom. Tog dana
u 12:35 sati moja je majka Inna Novački ušla u autobus linija 323
ribnica lazina i pri ulasku je od vozača zatražila novu polusatnu
kartu. Kartu je platila kovanicama u apoenima od 1 kune, 10 lipa
i 20 lipa, sveukupno 4 kune. Nakon što je kao i svaki puta
ljubazno novac dala vozaču uslijedio je šok i nevjerica. Vozač
čije ime još nismo doznali svoj bijes nije mogao sakriti pa je
tako uz veliku galamu uzeo novac i bacio ga van kroz vrata točno
iznad glave moje mame. Nakon toga uzeo je jednu od svojih karata
te ju je sam ”procvikao” i gurnuo ju u ruke moje mame na što je
nadodao još i neugodnu i prijeteću izjavu : ”žao mi je što su
ljudi u busu inače bi vidjela i čula”. Možda još ne razumijete u
čemu je bio problem tog dana ali vozaču je očito veliki problem i
veliki stres primati službeni hrvatski novac na svome radnome
mjestu. Ovo nije prvi slučaj takvog ponašanja s istim vozačem.
Moja majka je u više navrata morala slušati izjave tipa : ”nisam
ti ja mjenjačnica” ,”kaj će mi te lipe”. Ovaj puta je to već
eskaliralo u ozbiljnije prijetnje i uvrede pa se osjećam dužan o
tome vas obavijestiti. Sve mi je ispričala prestrašena mama koja
se previše boji išta ikome reći kako ju vozač ne bi još dodatno
maltretirao. Cijela priča je u potpunosti istinita i točna i mama
stoji iza svega što sam naveo. Zahtijevamo hitnu smjenu
bezobraznog, agresivnog i neprofesionalnog vozača kako se više
nijedan mali čovjek ne bi osjećao ugroženo i manje vrijedno jer
autobusnu kartu plaća u lipama", napisao je sin gospođe koja
se našla u spomenutoj situaciji.
"Mogu potvrditi da nas je kontaktirao sin putnice. U roku od dva
sata mu je odgovoreno. U ime podružnice izražavam žaljenje zbog
događaja i osuđujemo svako ponašanje koje odstupa od
prihvatljivih normi. Također, izražavamo žaljenje što takvi
primjeri štete svim našim djelatnicima koji profesionalno
obavljaju svoje zadaće. Međutim, svjesni smo kako ima i
djelatnika i putnika različitih karaktera, a rad s ljudima neki
put zaista zna biti težak. No, to ne opravdava ovakav
postupak.
Prema unaprijed utvrđenom protokolu, ispitat ćemo događaj, a tek
onda donositi sud", izjavio je za
Index
glasnogovornik ZET-a Tomislav
Jurić.