U srijedu je ZET uveo jeftinije, polusatne karte i za zagrebačku okolicu. No, odmah prvog dana od pozitivne promjene u vezi cijena karata dogodila se i jedna izrazito negativna situacija, opet povezana s vozačima ZET-a, piše portal kronikevg.
"Poštovani, Srijeda 1. ožujka 2017. godine bila je prvi dan uvođenja polusatne karte u protuvrijednosti 4kn (400 lipa) ali i prvi dan od kojeg će se moja majka u vožnji na posao zetovim javnim prijevozom osjećati manje vrijednom i nesigurnom. Tog dana u 12:35 sati moja je majka Inna Novački ušla u autobus linija 323 ribnica lazina i pri ulasku je od vozača zatražila novu polusatnu kartu. Kartu je platila kovanicama u apoenima od 1 kune, 10 lipa i 20 lipa, sveukupno 4 kune. Nakon što je kao i svaki puta ljubazno novac dala vozaču uslijedio je šok i nevjerica. Vozač čije ime još nismo doznali svoj bijes nije mogao sakriti pa je tako uz veliku galamu uzeo novac i bacio ga van kroz vrata točno iznad glave moje mame. Nakon toga uzeo je jednu od svojih karata te ju je sam ”procvikao” i gurnuo ju u ruke moje mame na što je nadodao još i neugodnu i prijeteću izjavu : ”žao mi je što su ljudi u busu inače bi vidjela i čula”. Možda još ne razumijete u čemu je bio problem tog dana ali vozaču je očito veliki problem i veliki stres primati službeni hrvatski novac na svome radnome mjestu. Ovo nije prvi slučaj takvog ponašanja s istim vozačem. Moja majka je u više navrata morala slušati izjave tipa : ”nisam ti ja mjenjačnica” ,”kaj će mi te lipe”. Ovaj puta je to već eskaliralo u ozbiljnije prijetnje i uvrede pa se osjećam dužan o tome vas obavijestiti. Sve mi je ispričala prestrašena mama koja se previše boji išta ikome reći kako ju vozač ne bi još dodatno maltretirao. Cijela priča je u potpunosti istinita i točna i mama stoji iza svega što sam naveo. Zahtijevamo hitnu smjenu bezobraznog, agresivnog i neprofesionalnog vozača kako se više nijedan mali čovjek ne bi osjećao ugroženo i manje vrijedno jer autobusnu kartu plaća u lipama", napisao je sin gospođe koja se našla u spomenutoj situaciji.
"Mogu potvrditi da nas je kontaktirao sin putnice. U roku od dva sata mu je odgovoreno. U ime podružnice izražavam žaljenje zbog događaja i osuđujemo svako ponašanje koje odstupa od prihvatljivih normi. Također, izražavamo žaljenje što takvi primjeri štete svim našim djelatnicima koji profesionalno obavljaju svoje zadaće. Međutim, svjesni smo kako ima i djelatnika i putnika različitih karaktera, a rad s ljudima neki put zaista zna biti težak. No, to ne opravdava ovakav postupak.
Prema unaprijed utvrđenom protokolu, ispitat ćemo događaj, a tek onda donositi sud", izjavio je za Index glasnogovornik ZET-a Tomislav Jurić.