Sudbina škvera /

Zašto je smijenjen stečajni upravitelj? 'Žele likvidirati Uljanik, a sebi sačuvati ugled'

Posao dovršavanja broda potreban je Rijeci kao i Puli. No dok HDZ u Rijeci ima biračku bazu, u Istri ima i vrlo malu podršku

6.9.2019.
22:00
VOYO logo

Neočekivani obrat na izvještajnom ročištu Uljanika u petak u Pazinu - umjesto odluke o izradi stečajnog plana ili likvidaciji tvrtke, država je zatražila smjenu stečajnog upravitelja.

Zamjenica Županijskog državnog odvjetništva u Puli koja predstavlja državu odmah je predložila i njegovu zamjenu, a kao razlog smjene navodi loše smjernice za izradu stečajnog plana. Sindikati su ipak uvjereni da su razlozi smjene političke naravi. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Smjenu stečajnog upravitelja Damira Majstorovića predstavnica države Nevenka Kovčalija opravdala je manjkavošću predloženih smjernica za stečajni plan.

"Pa ja bih to rekao ovako, ona isto samo radi svoj posao, a čovjeku je ponekad neugodno kad radi svoj posao", rekao je smijenjeni Majstorović.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ministar gospodarstva Darko Horvat dodatno je pojasnio smjenu.

"Smijenjen je zbog toga jer u ovom proteklom vremenu nismo dobili niti s od stečajnog plana. Stečajnog plana nema, do sada napravljen nije", rekao je Horvat.

Smijenjeni stečajni upravitelj tvrdi kako je država danas trebala prIhvatiti smjernice za početak izrade stečajnog plana, a rok za njegov dovršetak bio je zakazan za 31. listopada. Sada s novom stečajnom upraviteljicom novi je rok opet neizvjestan. 

VEZANE VIJESTI

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Špekulirati hoće li se nešto dogoditi za dva tjedna ili za mjesec dana u ovom trenutku je potpuno i nekorektno, a niti poslovno niti politički objektivno", poručio je Horvat.

Uljanikovci su uvjereni da je pravi razlog smjene jedan brod - Novogradnja 514. Iako je brod u vlasništvu Uljanika, plan je dovršiti ga u 3. maju. Vlada, poručuju, želi likvidirati Uljanik, a pritom sačuvati ugled.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Jako dobro znaju što rade. Rade samo jedno. Da izgubimo to dragocjeno vrijeme kako bi na kraju rekli evo, vi ste krivi zašto je došlo do likvidacije, a ne mi", uvjeren je Boris Cerovac, predsjednik Jadranskog sindikta.

Posao dovršavanja broda potreban je Rijeci kao i Puli. No dok HDZ u Rijeci ima biračku bazu, u Istri ima i vrlo malu podršku. 

Stečajni plan smijenjenog upravitelja predviđao je u Puli gradnju pet novih kruzera i dovršetak četiri broda ukupne vrijednosti više od milijardu eura, no plan je očito sasvim drukčiji.    

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo