Horor na maturalcu /

Zagrebački učenici dobili čireve, uši, gljivice: 'Posteljina je imala tragove krvi, bilo je i žohara'

Image
Foto: Ilustracija/Dusko Marusic/PIXSELL

Dio roditelja učenika zagrebačke škole sastavilo je prigovor agenciji

14.9.2018.
9:09
Ilustracija/Dusko Marusic/PIXSELL
VOYO logo

Dio roditelja učenika zagrebačke Prirodoslovne škole Vladimira Preloga sastavilo je prigovor agenciji Alga Travel zbog loše organizacije maturalca u Grčkoj. 

Naime, u prigovoru tvrde da je zbog stanja hotela u kojem su djeca odsjela, jedna učenica nakon povratka s maturalca završila na hitnoj i jedva izbjegla sepsu. Druga je dobila osip koji je "prerastao" u čireve po cijelom tijelu, dok je treća dobila gljivice na nogama, a četvrta imala uši u kosi, piše Jutarnji list.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osim njih, jedan od profesora zadobio je infekciju probavnog traka i temperaturu 39, a jedna profesorica je dobila osip po rukama.

"Posteljina je bila neoprana, imala je tragove krvi i neke neidentificirane mrlje. Četke za WC bile su nečiste, na pločicama tragovi ubijenih kukaca, a kade i tuš-kabine u nekim sobama bile su pune dlaka. Vodokotlići i tuševi u kabinama nisu radili, WC školjke nisu imale daske. Po sobama su hodali žohari i drugi kukci, hodnicima se širio nesnosan smrad.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Bilo je očito da kuhinja dugo nije korištena. Osoblje hotela bilo je neuredno. Po hrani u blagovaonici šetale su muhe, a oko stolova mačke", piše u prigovoru roditelja kojeg prenosi Jutanrnji list.

Da stvar bude bolja, djeca u spornom hotelu Acharnis Kavallari nisu ni trebala boraviti. Zbog loše organizacije i uvjeta putovanja, roditelji traže od agencije Alga Travel iz Zagreba povrat uplaćenih sredstava koji po učeniku iznose 3.650 kuna.

Kao dokaze prilažu medicinsku dokumentaciju te fotografije i videosnimke koje su snimili učenici i nastavnici u Grčkoj. Navode i komentare i izrazito negativna iskustva drugih gostiju iz veljače ove godine koji su se na smještaj žalili preko popularne stranice za putovanja TripAdvisor.

Organizacijski problemi

"U početku situacija nije izgledala toliko problematično, no tada je počelo s problemom smještaja i čudnom organizacijom prijevoza. Bilo mi je važno da se svi sretno vrate u Zagreb, a dalje se ovom situacijom treba poigrati pravni sustav", rekao je ravnatelj škole Zlatko Stić kojem je ovo prvi problematični slučaj u njegovoj 25-godišnjooj ravnateljskoj karijeri.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako opisuju roditelji u prigovoru agenciji, nekoliko sati prije samog polaska agencija je predložila drugačiji plan. Zbog navodnog pomicanja termina isplovljavanja broda iz Ancone, put je trebao krenuti tri sata prije dogovorenog termina. Prijedlog je odbijen jer škola nije mogla na vrijeme obavijestiti sve roditelje o nagloj promjeni plana.

Nakon toga je agencija otkazala razgledavanje San Marina, što je bilo dogovoreno i ugovoreno planom puta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kao još jedan problem, roditelji navode nedovoljan broj vodiča i stručnog vodstva. Naime, iz Zagreba su s njima krenula tri vodiča kako je i bilo dogovoreno. No, prvi ih je napustio već u Novom Zagrebu, a drugi u Anconi. Dakle, imali su samo jednog vodiča za grupu od stotinjak učenika. Za vrijeme cijelog razgledavanja, učenici nisu imali niti jednog stručnog vodiča, osim onog u Dodani.

A umjesto hotela s tri zvjezdice u Ateni na kraju su smješteni u hotel Acharnis Kavallari, koji je bio u lošim higijenskim uvjetima, udaljen 20-ak kilometara od grada. 

Zbog svega navedenog, škola je uputila agenciji zahtjev za tumačenjem razvoja organizacije putovanja, kao i liječnička očitovanja o tome je li zdravstveno stanje pojedinih nastavnika i učenika povezano s uvjetima boravka u grčkom hotelu.

Očitovanje agencije

"ALGA TRAVEL je upoznata s prigovorima roditelja učenika škole te je na svaki prigovor pojedinačno i odgovorila. U vezi navedenog ističemo da su ALGI TRAVEL dostavljeni "šprancirani" prigovori koji ne odgovaraju istini.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

ALGA TRAVEL je ispunila sve obveze po Ugovoru o organiziranom putovanju.

Hotel u kojem su bili smješteni učenici škole u cijelosti odgovara natječajnim kriterijima, a u istom hotelu prethodno su bili smješteni učenici drugih škola i nikada nije bilo nikakvih primjedbi vezano za smještaj ili usluge hotela.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

ALGA TRAVEL nema saznanja da bi bilo tko imao bilo kakve zdravstvene probleme za koje bi bio odgovoran hotel ili organizator putovanja.

Treba naglasiti da je ALGA TRAVEL na svoj trošak osigurala učenicima povratak, koji bi inače kasnio zbog štrajka grčkih brodarskih kompanija, iako je bio već plaćen povratak učenika brodom, sve kako bi se učenici sigurno i pravodobno vratili kući u Hrvatsku.

S obzirom da je ALGA TRAVEL prvi put nakon više od deset godina izabrana na natječaju koji je redovito dobivala samo jedna agencija, navodno povezana s ravnateljem škole, ALGA TRAVEL smatra da je ova akcija usmjerena na diskreditiranje i povredu profesionalnog ugleda kako bi se protupravno onemogućilo ALGU TRAVEL u daljnjem sudjelovanju u natječajima i nanijelo joj imovinsku štetu velikih razmjera.

Indikativno je i da su "šprancirani" prigovori pisani 11. kolovoza 2018., a samo putovanje je bilo od 31. kolovoza do 4. rujna 2018., dakle skoro mjesec dana nakon napisanih prigovora. To dovoljno govori o organiziranoj akciji utemeljenoj na neistinama o čemu će ALGA TRAVEL obavijestiti policiju i nadležno državno odvjetništvo te poduzeti i druge potrebne radnje za zaštitu svojih prava i interesa", odgovorili su iz Alga Travela na pritužbe. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

S obzirom da se u očitovanju agencije spominje kako su "šprancirani" prigovori pisani 11. kolovoza, roditelji napominju kako su iste zapravo napisali i poslali 11. rujna ove godine, piše Jutarnji list.

fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo