Zagrebački rotor će dobiti nadzemne tunele?

Najprometnije raskrižje u Hrvatskoj, ono na zagrebačkom rotoru kod naselja Remetinec, u potpunosti će se rekonstruirati, a za projekt će Grad izdvojiti do 225 milijuna kuna!

8.4.2011.
17:48
VOYO logo

Moguće je i spuštanje rotora, jednako kao i izgradnja novih tramvajskih linija koje bi vodile paralelno uz prometnice dalje prema jugu, odnosno Laništu i Sveučilišnoj bolnici.

Odlučuje Skupština

"Skupština je ta koja će potvrditi naše planove ili neće. To je najopterećenije raskrižje u Hrvatskoj, a do kraja godine očekujemo lokacijsku dozvolu nakon čega moramo rješavati imovinsko-pravna pitanja, no tu neće biti problema", rekla je Melinda Andrijić, voditeljica odjela za izgradnju u gradskom Uredu za promet i graditeljstvo za Večernji list.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Andrijić dodaje kako bi bilo najbolje da se denivelacija i obnova tog raskrižja poveže s izgradnjom koridora Šarengradske, iza željezničke pruge, paralelno uz Savsku.

Recenziju cijelog projekta preuzeo je Prometni fakultet, a naručio Grad Zagreb. U dokumentu je jasno naznačeno da "bez akcije nema racionalnih rješenja za rotor Remetinec".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prometna mreža grada

"Na taj način postići će se efekt preglednosti prilaza samom rotoru i povećati sigurnost", stoji u elaboratu Prometnog fakulteta.

U stručnoj se recenziji ističe jednako zapažanje kao i kod stručnjaka u Uredu za promet da se rekonstrukcija i denivelacija rotora ne može promatrati kao izolirano rješenje već se ovaj mega-projekt mora uklopiti u koncept cijele prometne mreže glavnoga grada.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo