Moguće je i spuštanje rotora, jednako kao i izgradnja novih tramvajskih linija koje bi vodile paralelno uz prometnice dalje prema jugu, odnosno Laništu i Sveučilišnoj bolnici.
Odlučuje Skupština
"Skupština je ta koja će potvrditi naše planove ili neće. To je najopterećenije raskrižje u Hrvatskoj, a do kraja godine očekujemo lokacijsku dozvolu nakon čega moramo rješavati imovinsko-pravna pitanja, no tu neće biti problema", rekla je Melinda Andrijić, voditeljica odjela za izgradnju u gradskom Uredu za promet i graditeljstvo za Večernji list.
Andrijić dodaje kako bi bilo najbolje da se denivelacija i obnova tog raskrižja poveže s izgradnjom koridora Šarengradske, iza željezničke pruge, paralelno uz Savsku.
Recenziju cijelog projekta preuzeo je Prometni fakultet, a naručio Grad Zagreb. U dokumentu je jasno naznačeno da "bez akcije nema racionalnih rješenja za rotor Remetinec".
Prometna mreža grada
"Na taj način postići će se efekt preglednosti prilaza samom rotoru i povećati sigurnost", stoji u elaboratu Prometnog fakulteta.
U stručnoj se recenziji ističe jednako zapažanje kao i kod stručnjaka u Uredu za promet da se rekonstrukcija i denivelacija rotora ne može promatrati kao izolirano rješenje već se ovaj mega-projekt mora uklopiti u koncept cijele prometne mreže glavnoga grada.