U vrijeme krize rastu ulaganja u luksuzne proizvode. Potvrdilo je to i istraživanje Boston Consultinga koje je za N1 komentirala konzultantica kuće, Lucija Vidiš Roić koja je istaknula da luksuzni satovi privlače više kapitala i investicija od ostalih luksuznih proizvoda.
“U posljednjih pet godina, ulaganje u luksuzne satove raslo je 20 post. Primjerice, Rolex Paula Newmana na aukciji je dosegao vrijednost od 15 i pol milijuna dolara“, kazala je Vidiš Roić.
Luksuzni satovi su otporni na tržišne turbulencije pa su dobra investicija. Vidiš Roić navodi da se puno više povrata novca može ostvariti jednom takvom investicijom, nego trgovanjem dionicama S&P 500, koje su na tržištu rasle oko osam posto.
Vole ih Gen X i Milenijalci dubljeg džepa
"Tržište luksuznih satova vrijedno je 75 milijardi dolara, a jednu trećinu toga čine rabljeni satovi“, kazala je Vidiš Roić. Dodaje da će online kupovina luksuznih satova do 2026. činiti 60 posto ukupnog tržišta luksuznih satova. Otkrila je i da se pripadnici generacije X i Milenijalci, koji zarađuju iznad prosjeka, odlučuju na ovaj tip ulaganja.
"Satovi su u doba krize pružali dobro utočište jer je riječ o opipljivom predmetu. To tržište je raslo čak i za vrijeme krize od 2007. do 2009.“, kazala je Vidiš Roić te dodala da u Hrvatskoj postoje tržište skupih satova, kao i sličnih luksuznih proizvoda.