NEZABORAVNI DOJMOVI /

Youth Business Camp Adria Zagreb ili edukativna avantura mladih: 'Za mene je ovaj kamp evolucija'

Image
Foto: Facebook / YBC – Youth Business Camp Adria Zagreb: Matej Lončarić (CME Adria) i buduće snage ženskog poduzetništva

Specifičan programski sadržaj okupio je 4. generaciju polaznika željnih novih iskustva i networkinga.

1.8.2024.
17:50
Facebook / YBC – Youth Business Camp Adria Zagreb: Matej Lončarić (CME Adria) i buduće snage ženskog poduzetništva
VOYO logo

Interaktivan, interdisciplinaran i internacionalan. Youth Business Camp Adria Zagreb (YBC), već je 4. godinu zaredom baza susreta, druženja i - najvažnije - razmjene znanja i ideja.  

U prostorijama američkog koledža RIT Croatia nedaleko od Bundeka, 10-ak zainteresiranih tinejdžera (u dobi od 15-19 godina) iz Irske, Ukrajine, Turske i Hrvatske je tokom prvih 11 dana srpnja marljivo savladavalo temelje svih procesa u donošenju poslovnih odluka – od same ideje pa sve do konačne realizacije. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Podijeli znanje, podijeli iskustvo' kao moto

Organizatori iz Apriori World agencije i ovoga su puta osigurali dolazak renomiranih predavača iz najrazličitijih sektora i znanstvenih područja: Teme iz marketinga, menadžmenta, prodaje, PR-a, osnova ekonomije i financija bile su tek djelić kreativnog sadržaja.  

Pogledajte kakva su iskustva sudionika 4. YBC-a

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U iscrpnom programu sastavljenom od 30-ak stručnih izlaganja sudjelovao je i naš Matej Lončarić, jedan od vodećih regionalnih eksperata za digitalne medije. Pridruživši se CME Adriji, kao glavni direktor digitalnog poslovanja hrvatskog RTL-a i slovenskog Pro Plusa, nastavlja nizati poslovne uspjehe, među kojima je i lansiranje jedinstvene streaming platforme Voyo

Njegovo bogato višegodišnje iskustvo poslužilo je kao podloga za još jedno inovativno predavanje, za ovu priliku pod naslovom “Digitalne strategije, praksa i perspektiva“ (“Digital Strategy, practice, and perspective“). 

Uz mentorsko vodstvo, grupnu diskusiju i konkretne primjere iz prakse, svake godine odlazi se i na raznovrsne terene, čime se dodatno pridonosi unikatnosti tog inkubatora znanja. Među ostalim, sudionici su posjetili prostore Hrvatske Pošte (sponzora ovogodišnjih aktivnosti YBC-a) u Velikoj Gorici uz prateću prezentaciju o društvenoj odgovornosti korporacija Krešimira Domjančića, izvršnog direktora Ureda za korporativne komunikacije HP-a.  

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Preporuke za svakoga

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Do sada je sveukupno 50-ak mladih odslušalo izlaganja inspirirana poduzetništvom – i poduzetni(čki)m duhom.  

Uspješan završetak 4. izdanja YBC-a

“Za mene je ovaj kamp evolucija, moj sljedeći veliki korak u karijeri“, “Motivira me na neki način“, samo su neki od komentara ovih budućih business lidera koji otkrivaju oduševljenje cjelokupnom pričom. 

Nakon završetka produktivnog obrazovnog intenziva, podijeljeni su certifikati Instituta World Innovation and Change Management mladim nadama poduzetništva. 

Ljubav je na selu
NOVA SEZONA
VOYO logo