Prema novom Zakonu o elektroničkim komunikacijama, umjesto plaćanja svih zaostalih rata u slučaju prekida ugovora, pretplatnik bi trebao samo nadoknaditi iznos do "stvarne" cijene uređaja, točnije vratiti popust.
Prema objašnjenju HAKOM-a, izmjene Zakona za korisnika donose mogućnost biranja načina plaćanja ugovorne obveze u slučaju prijevremenog raskida ugovora tako da izabere između plaćanja preostalih mjesečnih naknada ili plaćanja iznosa naknade koji odgovara ostvarenoj visini popusta na proizvode i usluge.
No, u Tele2 kažu da oni nisu tako iščitali izmjene. U Vipnetu upozoravaju da izmjene Zakona nisu u skladu sa smjernicama EU te da potencijalno mogu nanijeti neželjene posljedice samim korisnicima, piše Večernji list.
"Dosadašnja je praksa omogućavala izrazit nerazmjer između onoga što je korisnik dobio i odštete koju je morao platiti. Pošteno je nadoknaditi ono što je korisnik od operatera dobio, ali ne pet ili deset puta više, a predloženim rješenjem nitko neće biti na gubitku", zaključili su u potrošačkoj udruzi Telekom.
Vezani članci:
arti-201102240480006 arti-201005130532006 arti-201003220027006 arti-201009200586006 arti-201002090454006