Vožnja na zimskim gumama kod visokih temperatura može biti jednako opasna. Iako je riječ o skupim investicijama, ipak se radi o ulaganju u sigurnu vožnju, na ruku tome ide i neznatno pojeftinjenje goriva od nekoliko lipa.
"Zimska guma nema više toliko prianjanje na cestu, velike temperature je uništavaju, počinje se trgati sama po sebi dok ljetna guma ima svoje karakteristike za prianjanje uz cestu", objasnio je voditelj servisa Martin Kovačić, za Dnevnik Nove TV.
Naglo kočenje
Korištenje zimskih guma u ljetnom periodu može stvoriti slične probleme kao i korištenje ljetnih u zimskim danima. No u ovom slučaju opasnosti su puno manje.
Ako na automobilu imate zimske gume, pri temperaturi od 20 stupnjeva i brzini od 80 kilometara na sat zaustavit ćete se nakon 72 metra. Ako u tim istim uvjetima vozite na ljetnim gumama, zaustavit ćete se nakon 60 metara. Razlika 12 metara.
"To znači da kod nagle potrebe za kočenjem će taj zaustavni put koliko je duži, može biti katastrofalan jer će doći do vrlo jakog udara u vozilo ispred jer nismo uspjeli na vrijeme zakočiti', objašnjava Damir Novak iz HAK-a.