'GREŠKA U SUSTAVU BANKE' /

Vozači najavili štrajk, iz Ubera se ispričali i najavili isplatu: 'Zarade će biti vidljive najkasnije do ponedjeljka'

Image
Foto: Matija Habljak/PIXSELL

Isprike i najava isplate novca vozačima iz Ubera dolaze nakon najave štrajka oko 2000 vozača Ubera u Zagrebu i okolici od nedjelje

16.10.2021.
11:51
Matija Habljak/PIXSELL
VOYO logo

Nakon što su vozači taksija zbog kašnjenja u isplati naknada najavili štrajk, iz Ubera su u subotu priopćili da isplate kasne zbog greške u sustavu lokalne banke, a da će vozači vidjeti novac na računu do ponedjeljka. 

“Još jednom se ispričavamo zbog tehničkog problema, zarade će vozačima biti vidljive na njihovim bankovnim računima najkasnije do ponedjeljka. Potpuno smo predani našoj zajednici vozača i radimo na tome da ovu situaciju riješimo u najkraćem mogućem roku”, poručili su u priopćenju iz Ubera. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Isprike i najava isplate novca vozačima iz Ubera dolaze nakon najave štrajka oko 2000 vozača Ubera u Zagrebu i okolici od nedjelje, no iz Ubera poručuju da su njihovi vozači upoznati sa situacijom kašnjenja uplata zbog greške u sustavu lokalne banke, a da će im novac na bankovnim računima biti najkasnije do ponedjeljka. 

Image
PROBLEMI S ISPLATAMA /

Kolaps Ubera u Hrvatskoj: Vozači izgubili strpljenje, njih oko 2000 ide u štrajk, a gnjev je prouzročila jedna stvar

Image
PROBLEMI S ISPLATAMA /

Kolaps Ubera u Hrvatskoj: Vozači izgubili strpljenje, njih oko 2000 ide u štrajk, a gnjev je prouzročila jedna stvar

Vozači najavili štrajk u nedjelju

Tajnica Sindikata radnika digitalnih platformi (SRDP) Iva Filipović štrajk je najavila istaknuvši da su vozači taksija izgubili strpljenje jer nijednom u cijeloj Hrvatskoj ovog utorka, kako je to uobičajeno, na račun nije sjela isplata Ubera. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Filipović je upozorila da će se štrajk održati neovisno o tome hoće li im novac biti isplaćen u ponedjeljak, te je upozorila na problem izostanka ikakve ljudske komunikacija s predstavnicima tvrtke. 

“Jednostavno ne postoji način na koji se može pričati s nadležnom osobom. Mi ne znamo tko su ti ljudi. Jedina mogućnost komunikacije odvija se preko aplikacije te nam svima stigne automatizirani odgovor korisničke službe”, kazala je Filipović za Večernji list, opisujući da se vozači osjećaju kao “automatizirani roboti”.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo