Dubrovnikom u ljetnim mjesecima često šeću i planetarno poznati gosti. Rod Stewart, Beyonce, Alistair Overeem, Magic Johnson - samo su neki od onih koji su posjetili zidine prošle sezone. Hoće li ih biti i ove godine?
Prošlu sezonu obilježile su posjete brojnih ekskluzivnih
gostiju. Kakve su najave za ovu sezonu?
„Da je elitni turizam zaista živio prošle godine, onda kada je
korona tek započela govore i brojevi sa zračne luke Dubrovnik.
Naime, prošle godine, sletilo je više privatnih aviona nego
rekordne 2019. godine. O tome govori podatak kako je u kolovozu
bilo čak 180 posto bilo više uzlijetanja i slijetanja u Zračnoj
luci Dubrovnik što se tiče privatnih aviona, a hoće li ih biti
ove godine i jesu li na nas zaboravili bogati i slavni, zna
vlasnica agencije koja ih prati od prvog pa do zadnjeg dana
Iris Domazet Malobabić.“
Jesu li nas oni zaboravili ili smo im i dalje najdraža
destinacija?
„Smatram da smo im i dalje najdraža destinacija i da smo bili
njima draga destinacija i prije 2020. godine samo je to došlo
malo više do izražaja prošle godine jer nije bilo redovnih
letova. Dubrovnik je bio atraktivan već tisućljećima, tako
da prošle godine nije bilo redovnih letova i svi oni koji vole
Dubrovnik su se odlučili opustiti samo s privatnih avionima.
Korona ih nije spriječila da uživaju u Dubrovniku.“
Je li bilo nekih određenih nacionalnosti koje su se baš
prošle godine odlučile spustiti u Dubrovnik?
„Svi znaju da je ove godine bilo specifično. To su, recimo,
ukrajinsko tržište okrenuto više nego standardno, u biti se
istočna Europa probudila. S druge strane, bio je manjak zapadnog
tržišta, Amerika na primjer, ono što je bilo zatvoreno smo
kompenzirali nekim novim tržištima.“
Imaju li nekakve posebne zahtjeve? Znamo da su ekskluzivni gosti imaju nekakve zahtjeve 'Nemojte da nas vide', 'Sakrijte nas'. Imate li sad takvih nekakvih zahtjeva u ovom korona vremenu?
„Općenito da, ali to nije standard i zahtjev, to su sve ljudi poslovnjaci koji dolaze na odmor. Oni ne dolaze ovdje kako bi bili prepoznati, viđeni. To su normalni ljudi koji imaju 7 ili 15 dana odmora, koji se žele opustiti i odmoriti i zato izbjegavaju medije jer ne žele nešto posebno. Normalna ljudska potreba, rekla bih."
Možemo li onda reći da ćemo i ove godine mi novinari
znati potrčati za vašim gostima?
„Ma naravno da će proći, cijela Hrvatska je atraktivna i
Dubrovnik. Ne plašim se, bit će sezone. Hrvatska je sama prošle
godine dokazala da bez obzira na sve - turizam se ipak
dogodio. Mislim da će ova godina biti samo bolja nego 2020.
godina. Ne može biti gore.“
Dolazak ekskluzivnih gostiju najbolja je reklama za Dubrovnik, ali i cijelu Hrvatsku.