Vinkovčanka Vlatka Tuček nemalo se iznenadila kada je dobila račun za grijanje za devet dana, koji je, kada je preračunala, trostruko veći nego inače, a posebno ju je razljutilo što u vinkovačkom distributeru toplinske energije, GTG-u, nisu željeli objasniti zašto je račun tako visok. Otkada su, 2012., na radijatore ugrađeni razdjelnici, kao obvezni, obitelj Tuček prešla je na grijanje električnom energijom, no zbog nekog kvara vratila se na grijanje preko GTG-a, ali na samo devet dana. No za tih devet dana dobila je papreni račun, trostruko veći, piše Glas Slavonije.
Pokazujući račun za grijanje kojeg je dobila krajem siječnja, prepričala je kako su problemi počeli.
"Od dana kada su razdjelnici ugrađeni i kada sam dobila prvi račun, od 1027 kuna za siječanj 2012., a do tada su računi za grijanje zimi bili oko 550 kuna, počeli su moji problemi s tom gradskom tvrtkom. Na kraju sam odustala od grijanja preko GTG-a i prešla na grijanje na električnu energiju. Podsjećam da sam vlasnica malog stana, od samo 29 četvornih metara, u Dalmatinčevoj ulici, i imamo samo jedan veliki radijator i jedan razdjelnik. U siječnju ove godine grijanje preko GTG-a koristila sam osam-devet dana i očekivala račun od 250 kuna jer su inače moji računi za grijanje, prema obračunu prosječne potrošnje, bili 550 - 600 kuna u zimskim mjesecima. Međutim, dobila sam račun na 420 kuna, što, ako podijelimo na devet dana, iznosi 46 kuna po danu, a ako pomnožimo s 31 danom, to bi za cijeli siječanj iznosilo 1440. To je doista previše za samo jedan radijator u tako malom stanu. Od tada sam im se bar četiri puta obraćala pisanim putem i ni jednom moj prigovor nije bio uvažen. Iako tvrde da moje prigovore prosljeđuju u HERA-u, ni jednom uz njihov odgovor nisam dobila nikakav popratni dokument ili dopis iz HERA-e, tako da se pitam postoji li ta HERA uopće", ispričala je Vlatka.
Kako Vlatka tvrdi, nazivala je direktora GTG-a, pisala prigovore jer joj nitko ondje nije znao objasniti zašto je prema obračunu preko razdjelnika grijanje tri puta skuplje. "Na prigovore odgovaraju površno, ovrhe se šalju bez ikakve prethodne opomene ili bar telefonskog poziva, što u današnje vrijeme nije korektno, jer to je trošak od bar još 200 kuna. Kada se i na to požalite, direktor održi predavanje kako se računi moraju plaćati", iznosi svoj slučaj Vlatka Tuček, dodajući kako nitko ne očekuje da je grijanje besplatno, i ona ne očekuje da njezine račune plaća netko drugi, jer ih cijeli život plaća sama, ali očekuje bar objašnjenje ako ima upit u vezi s grijanjem, piše Glas Slavonije.