Vlasnik tvrtke Euroherca Dubravko Grgić, vlasnik Orbica Branko Roglić te prvi čovjek Croduxa Ivan Čermak bili su najveći pojedinačni donatori izborne kampanje, sada već bivšeg predsjednika Ive Josipovića.
Dubravko Grgić je preko svoja tri poduzeća - Euroherc, Agram te Jadransko osiguranje - Josipovićevu kampanju financirao s iznosom od ukupno 150 tisuća kuna, Roglić sa 110 tisuća, a Čermak sa 100 tisuća. Istim iznosom vlasnik Croduxa Ivan Čermak je financijski pomogao i kampanji Kolinde Grabar Kitarović, pišeJutarnji list.
Osim tvrtki i pojedinaca Ivo Josipović je ukupno najviše novca dobio od 17 stranaka koje su poduprile njegovu kandidaturu - 4 milijuna kuna. Tvrtke i pojedinci donirali su mu još 3,2 milijuna kuna.
Za oglašavanje 3,7 milijuna kuna
Josipović je najviše novca potrošio na oglašavanje i PR usluge. Troškovi promidžbe i informiranja iznose oko 5,3 milijuna kuna, od čega samo na oglašavanje 3,7 milijuna. Na kampanji bivšeg predsjednika stoga su najviše profitirale PR agencije i tvrtke za vanjsko oglašavanje.