VELIKI USPJEH NAŠE 'CIGLICE': / Franck ušao u najveći trgovački lanac na svijetu

Image

Vodeći hrvatski proizvođač kave nakon više od 25 godina sa svojom se 'ciglicom' vraća u Srbiju i Crnu Goru te nastavlja s povećanjem prihoda.

22.3.2017.
8:10
VOYO logo

Nakon više od 25 godina, vakumirana jubilarna kava od 250 grama vraća se u Srbiju i Crnu Goru, no nije jedina. Na tržište susjeda idu i drugi asortimani mljevene kave, instant kapučina i čajevi.

Time, kaže izvršni direktor prodaje Zoran Mabić, Franck zaokružuje regionalnu priču.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Prodrmali smo distributere pa u ovoj godini širimo izvoz i na skandinavska tržišta, a s posebnom ponudom naše jubilarne mljevene kave nedavno smo ušli i na police 150 Walmartovih trgovina u SAD-u. U Beču smo prisutni već u više od 350 trgovina. Nije nam primaran samo veliki i brzi rast prihoda, koji je na ovim tržištima pretežno vezan uz veliku zaduženost koja povećava rizike poslovanja i svaki loš potez se dvostruko naplati', rekao je Mabić, prenosi poslovni.hr.

Bilježe velik rast

Franck grupa prošle je godine rasla 8,5 posto, dok prvi kvartal 2017. pokazuje da bi ove godine mogli doživjeti dvoznamenkasti rast.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Franck danas sa svojim proizvodima u hrvatskoj trgovini nastupa u kategorijama koje zauzimaju ukupno 123 kilometara polica. Izdvojio bih i iznimno detaljna mjerenja koja smo odradili, od potrošačkih preferencija do svih mjerljivih parametara kupaca u retailu i HoReCi, kao i svih naših procesa, što nam je donijelo trend rasta prihoda, a posebno tržišnih udjela, koji su, prvi put, rasli istodobno na svim primarnim tržištima i kanalima u RH, BiH i Sloveniji.

Naš je fokus i ulaganja u distribuciju i marketinške aktivnosti bio značajan i u Albaniji, Makedoniji i na Kosovu gdje smo jedan od lidera u HoReCa kanalu, što želimo preslikati i u retail, tako da ove godine očekujemo dvoznamenkasti rast', rekao je Mabić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Problematičan je visok porez'

Spomenuo je i odnos države prema proizvođačima, navevši primjer Slovenije u kojoj je PDV na kavu 9,5 posto, bez posebnog poreza, dok se u Hrvatskoj uz PDV od 25% obračunava i porez na kavu od šest kuna po kilogramu.

'Taj se porez plaća iako više od 85% udjela na tržištu imaju hrvatski proizvođači. Što mislite, zašto je tolika kategorija kave u Sloveniji ili zašto je Češka najveći potrošač piva po stanovniku? Zato jer je i država prepoznala značaj domaće proizvodnje i konzumacije, te minimalizirala porezna opterećenja na te kategorije', zaključio je Mabić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo