Zbog toga što njegov posao, kako tvrdi, opstruira gradska uprava, vlasnik Taksi Cammea, Kosta Minovski, pisao je Skupštini grada Zagreba. Naime, prema starom zakonu u svakom gradu koncesiju na taksi usluge moglo je imati samo jedno udruženje, no odnedavno je to promijenjeno tako da bi svatko tko zadovoljava tehničke uvjete trebao dobiti dozvolu za rad. arti-201005070611006''Bio sam na razgovoru s Mijom Bezerom i Dubravkom Mahovićem iz gradskog Ureda za promet i moram reći da ne mogu razumjeti njihovo odbijanje, bili su vrlo nekorektni. Ne dozvoljavaju slobodno tržište, provode diktaturu već dvadeset godina. Riječ je o Bandićevim poslušnicima, no ja sam 200 posto siguran da ću uspjeti, jer nitko ne može biti iznad zakona. U ovoj situaciji planiram u Zagrebu zaposliti 380 ljudi sa 100 vozila, a ne dopuštaju mi. Mislim da će Skupština o tome raspravljati 15. lipnja'', rekao je Minovski za Novi list.
Da gradski zastupnici razmišljaju o taksi uslugama potvrdio je Jurica Meić, predsjednik kluba zastupnika SDP-a.
''Na sjednici predsjedništva Skupštine upitao sam gradonačelnika Milana Bandića kada misli uskladiti propise s novim zakonom te otvoriti tržište. Kazao je da to ne namjerava napraviti ni sada ni ubuduće. Nakraju je dogovoreno da dostavi komparativnu analizu taksi usluga po gradovima'', rekao je.
No, pročelnik Gradskog ureda za promet Davor Jelavić ustvrdio je kako 'Radio taksi' ima potpisan ugovor po kojem oni jedini imaju pravo pružati taksi usluge, i koji istječe krajem ove ili slijedeće godine.
Minovskom su često prigovarali da je njegova usluga nekvalitetna, te da njegovi vozači u automobile primaju više osoba koje onda redom razvoze. Glavni argument protiv Taxi Cammea, a koji su upotrebljavali zagrebački taksisti razbješnjeni najavom konkurencije glasio je kako roditelji sigurno ne žele da se njihova djeca voze s pijancima, te da Minovski samo zbog toga može imati niske cijene.
''Rekao sam i riječkom gradonačelniku Obersnelu i na televiziji – nove putnike u automobil primamo samo ako putnik koji je već unutra to dozvoli. To nikako ne utječe na cijenu'', kazao je Minovski.
Dokaz za spregu gradskog taksi-udruženja i aktualne vlasti, piše Novi list, je činjenica da su taksisti više puta tijekom izbora podržavali Milana Bandića. Na posljednjim lokalnim izborima tako su u to ime nudili čak i besplatne vožnje, a bilo je i podjele promidžbenog materijala.
Prethodni članak:
arti-201004130371006