čisti konzumerizam? /

Valentinovo - Dan zaljubljenih, ali i dan kad se masovno troši: večere, nakit, putovanja...

Prošle godine za Dan zaljubljenih Hrvati su potrošili gotovo pola milijarde kuna

13.2.2020.
21:15
VOYO logo

Valentinovo je dan zaljubljenih, ali i dan kada se iz godine u godinu troši sve više. Putovanja, večere, nakit, cvijeće dio su potrošačke košarice zaljubljenih građana.

Ruže za Valentinovo su znak pažnje kojim se ne može pogriješiti. U veljači prošle godine uvezli smo 1,4 milijuna ruža, što je 14 posto više nego godinu prije toga.

"Neka klasika je da se najbolje prodaju crvene ruže, ali svaku godinu žele biti malo drukčiji pa ide razno cvijeće i razne boje, od tulipana, mini ruža, do rajskih ptica, egzotičnih protea i tako", rekao je cvjećar Jurica Samardžić.

Broj ruža mora biti neparan, a njihova cijena je oko 20 kuna po komadu. Pune ruke posla cijeli tjedan imaju i u ovoj čokoladarnici. Čokoladna srca i praline s porukama najviše se traže.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Valentinovo je uvijek dan kada se posebno kupuje čokolada i imamo dvostruko više posla nego ostatak godine. Kupuju bombonijere, srca, školjkice punjene pralinama, sve što simbolizira ljubav", rekla je vlasnica čokoladarnice Jelena Đuranec Pribetić.

Dobiti mjesto u restoranu u posljednji tren je nemoguća misija

Na popisu idealnih darova za mnoge jest i nakit. 

"Za Valentinovo se najčešće kupuju srcoliki oblici, bijelo ili žuto zlato, naušnice i privjesci. Najhrabriji kupuju zaručnički prsten, a dobiju i ovu simboličnu kutiju", rekao je zlatar Kristijan Pavlović.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dobiti mjesto u restoranu u posljednji trenutak nemoguća je misija. Sve je rezervirano i dva tjedna unaprijed.

"Popunjeni smo već dulje. Imamo živu glazbu, imamo dva menija, sve će biti puno balona, crvenih tulipana. Baš slatko!", rekla je vlasnica restorana Sanja Gregorius

Potrošnja za Valentinovo iz godine u godinu raste. Iznos svih fiskaliziranih računa od 12. do 14 veljače. 2018. iznosio je nešto više od milijardu i 218 milijuna kuna, a 2019. milijardu i 379 milijuna kuna, što je rast od 13 posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ako poznajete osobu, darujte joj ono što se njoj sviđa, srce, čokolade, što god", rekla je Dijana iz Karlovca.

"Ženi jedan parfem, a kćerkama cvijeće", kazao je Zdravko iz Zagreba.

Prošle godine za dan zaljubljenih Hrvati su potrošili gotovo pola milijarde kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
ksw
NE PROPUSTI 21. VELJAČE!
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
DOZVOLJENO JE /

DIP objavio pravila oglašavanja i financiranja izborne promidžbe uoči lokalnih izbora