Uplatila im više od 20.000 kuna i dobila pola narudžbe

Čitateljica Danas.hr-a potužila nam se da su joj iz internetske trgovine Corbis, nakon što im je uplatila više od 20.000 kuna, isporučili tek tri od šest naručenih kućanskih aparata.

18.4.2012.
13:58
VOYO logo

Online trgovina Corbis i dalje radi unatoč prijavama brojnih građana zbog prevare od strane te web trgovine iza koje stoji tvrtka Kućanski uređaji. Sustav po pitanju zaštite potrošača, čini se, nije obavio svoj dio posla, odnosno stvar je dovedena do Trgovačkog suda koji rješenje u vezi s Corbisom još nije donio.

U međuvremenu, broj njihovih "žrtava" sve više raste. Prije nekoliko dana pritužbu na Corbis uputila je našem Stručnom kriznom timu jedna naša čitateljica, a jedna je pritužba stigla i prije gotovo dva tjedna Savezu Potrošač. Potvrdio je to za Danas.hr predsjednik Saveza Ilija Rkman, prema čijim je informacijama državni inspektorat proslijedio čak 56 prijava Trgovačkom sudu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Poslali joj samo tri kućanska aparata

Naša čitateljica požalila nam se da je Corbisu uplatila 30. siječnja ove godine više od dvadeset tisuća kuna za kućanske aparate koje je naručila preko njih.

"Tada je počela moja noćna mora. Nakon ne znam koliko e-mailova i natezanja, njihovih izgovora i laganja, dostavili su mi tri aparata, a 12. ožujka sam zatražila povrat novca za preostala tri neisporučena aparata, na što su se oni oglušili. Prijavila sam ih Državnom inspektoratu, ali nisam dobila odgovor. Nažalost, izgleda da samo lopovi u ovoj državi mogu preživjeti jer ih zakon štiti. Ja moram dalje u borbu za svoj novac i neću odustati", poručila je čitateljica nakon što je prepričala svoj slučaj s Corbisom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Potrošače se dovodi u stanje pravne nesigurnosti

O čitavom slučaju razgovarali smo i s Ilijom Rkmanom, koji nam je kazao kako se potrošače na ovakav način dovodi u stanje pravne nesigurnosti i pričinja veliku štetu i kupcima i onima koji se bave internetskom prodajom.

"Corbis je web trgovina, odnosno pravna osoba, dok s druge strane fizičke osobe čim nekome nešto duguju naći će se pod udarom ovršnog zakona. A zašto Trgovački sud još uvijek nije riješio ove prekršajne prijave, ostaje nepoznato", kazao nam je Rkman dodavši da mu je jasno da je Trgovački sud vjerojatno zatrpan mnogim sličnim prijavama, no upozorava da je predsjednik suda morao uočiti da se ovdje radi o velikom broju prijava protiv jedne pravne osobe te to brže riješiti.

"Ako je potrošač uplatio novac prema općim uvjetima i odredbama zakona o web trgovini, jedna i druga ugovorna strana moraju odraditi svoj dio obveza", objašnjava Rkman. U suprotnom, čim je prekoračen rok dogovorene isporuke, potrošač ima pravo ili tražiti predujam ili kamate. A ako trgovac i dalje ne isporučuje robu, potrošač može zatražiti raskid ugovora i povrat svog novca.

Kontaktirali smo internetsku trgovinu Corbis, no do zaključenja ovog teksta ih nismo uspjeli dobiti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ukoliko imate pitanja vezana za rad Vlade, pojedine poteze ili njihov izostanak, a tiču se područja koja smo predstavili, pišite nam na strucnitim@portal.net.hr

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo