UMTG, udruga mjerenja televizijske gledanosti, objavljuje da je tvrtka Nielsen osvojila natječaj za pružatelja usluge mjerenja televizijske gledanosti u Hrvatskoj. Ugovor stupa na snagu u siječnju 2025. i traje tri godine s mogućnošću produljenja za dodatne tri godine. Nova usluga uključuje značajna poboljšanja, proširenje uzorka na kojem se mjeri televizijska
gledanost s 810 na 1000 kućanstava, integraciju najnovijih tehnoloških rješenja, kao i redovno praćenje dogovorenih najviših standarda mjerenja, osiguravajući pouzdanu isporuku usluga u skladu s očekivanjima svih uključenih dionika ovog tržišta. Magdalena Malinova, izvršna direktorica UMTG-a, izjavila je: "UMTG je osnovan 2019. godine i suočio se s različitim izazovima tijekom dviju pandemijskih godina. S ponosom ističemo da smo već godinu dana kasnije uspješno proveli prvi natječaj za pružatelja usluge mjerenja gledanosti televizije, što
predstavlja značajan korak za hrvatsku TV industriju. Natječaj je bio vrlo konkurentan, a na njemu su sudjelovali svi vodeći pružatelji usluge u industriji." Malinova je iskazala zahvalnost partnerima, CESP (Centre d'étude des supports de publicité), na stručnoj podršci tijekom procesa natječaja i uputila priznanje svim sudionicima natječaja. Nadalje, dodala je: "Radujemo se nastavku suradnje s Nielsenom i uvjereni smo da će Nielsenovo stručno znanje i visoka kvaliteta mjerenja televizijske gledanosti podržati hrvatsku medijsku industriju u njezinom napretku, inovacijama te donošenju informiranih odluka na temelju pouzdanih podataka o gledanosti." Alida Žorž Miketek, izvršna direktorica Nielsena u Hrvatskoj, je izjavila: "U Nielsen-u smo posvećeni pružanju najviših standarda usluge i inovacija u području mjerenja televizijske gledanosti. Osvojiti natječaj u Hrvatskoj potvrda je našeg iskustva i stručnosti. Cijeli naš tim je spreman dostaviti ambiciozne ključne pokazatelje uspjeha (KPI), što demonstrira našu posvećenost hrvatskom tržištu. Ponosni smo na povjerenje koje nam je ukazano od strane UMTG-a, što jasno pokazuje njihovu želju da zajedno radimo na unapređenju industrije i doprinosimo boljoj medijskoj budućnosti za sve."
O UMTG
UMTG (Udruga mjerenja televizijske gledanosti) osnovana je 2019. godine kroz suradnju najvećih televizijskih kuća na tržištu i HURA-e (Hrvatsko udruženje agencija za marketing). Svrha tržišnog udruženja jest aktivni angažman svih sudionika industrije u definiranju strukovnih standarda, jačanju transparentnosti TV tržišta, i razvoju čitave industrije.
Glavni cilj udruge je po uzoru na zapadno-europska tržišta gdje takva tržišna udruženja* postoje već desetljećima, osigurati i kontinuirano unaprjeđivati transparentan, pouzdan i nepristran sustav mjerenja TV gledanosti primjenom internacionalnih standarda za mjerenje TV gledanosti doprinoseći na taj način rastu i održivosti televizijskog sektora u Hrvatskoj.
O NIELSEN-u
Nielsen oblikuje medijski svijet i sadržaj kao globalni lider u mjerenju gledanosti, podacima i analitici. Kroz duboko razumijevanje ljudi i njihovog ponašanja na svim medijskim kanalima i platformama, pružamo našim klijentima neovisna i učinkovita saznanja, omogućujući im da ostvare povezanost i angažman s publikom – kako sada, tako i u budućnosti. Nielsen djeluje diljem svijeta, u više od 55 zemalja. Za više informacija posjetite www.nielsen.com i pratite nas na društvenim mrežama (Twitter, LinkedIn, Facebook i Instagram).