PROMIDŽBENA KAMPANJA ZA EURO /

Ulupano je 25 milijuna kuna, a građani nisu nimalo oduševljeni: 'Baš su bacali... I još su sliku Plenkovića stavili'

Novac se u promidžbenoj kampanji za euro troši na oglašavanje u medijima, odnose s javnošću, organizaciju pozivnog centra, istraživanja, putujuću izložbu i brošure

26.10.2022.
23:19
VOYO logo

Do sada je na promociju uvođenja eura u Hrvatskoj potrošeno 25 milijuna kuna - od letaka i brošura do call centara i reklamnih spotova. No, je li kampanja doprla do građana? Evo što su rekli neki za RTL Danas.

"Uglavnom nas uvjeravaju da se ništa ne mijenja, da je sve sigurno, da nije poskupljenje", kaže Zagrepčanka Katica Petrović.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ja sam jučer dobila brošuru u pošti i pitam se što je ovo novo. Baš su bacali… I još sliku Plenkovića stavili", govori Splićanka Nada Krišto.

Image
HRVATI ŽELE ZNATI /

Građani se naveliko pripremaju za euro, doznajemo što ih zanima: Ovaj mjesec najviše se ponavljalo jedno pitanje

Image
HRVATI ŽELE ZNATI /

Građani se naveliko pripremaju za euro, doznajemo što ih zanima: Ovaj mjesec najviše se ponavljalo jedno pitanje

Brošura prevedena na romski, otisnuta na Brailleovu pismu

Tisak brošure koštao je 85 lipa po komadu i stići će u svako domaćinstvo. Prevedena je i na romski jezik, a bit će izdana i na Brailleovu pismu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Euro je i na kotačima. Na sva pitanja građana odgovaraju edukatori i predstavnici HNB-a.

"Radi se o putujućoj izložbi koja putuje od Slavonije pa do središnje Hrvatske, pa preko Primorja i Dalmacije. Trajat će sve do prosinca", kazala je savjetnica u Hrvatskoj narodnoj banci Maja Pečenić.

Obići će 27 gradova, a mobilni timovi još sedamdesetak mjesta kako bi educirali građane.

Dva milijuna eura dala Vlada, a dva milijuna Europska komisija

Novac je potrošen na promidžbu, oglašavanje u medijima, odnose s javnošću, organizaciju pozivnog centra, istraživanja, putujuću izložbu i brošure - skoro 25 milijuna kuna ukupno. Premijer je poručio da će dva milijuna eura za kampanju dati Vlada, a dva milijuna Europska komisija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Do uvođenja je ostalo 67 dana, a kampanja će trajati do ožujka sljedeće godine. Kad se podvuče crta - iznos cijele kampanje je jedan euro po stanovniku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo