festival na poljudu / Ultra Festival još uvijek čeka povjerenicu za koncesiju: očekuje se 150.000 posjetitelja

Ultra zanima Split jer donosi velik novac gradu. No, i da nema neriješenih pitanja - organizatori su pred zidom jer vladine povjerenice još nema. Uz to ni Poljud nije dobio zahtjev za zakup terena

7.4.2017.
18:45
VOYO logo

Pjesma već ori splitskim ulicama, iako je do Ultra festivala ostalo još tri mjeseca. I dok se šuška da se grad pod Marjanom ovo ljeto neće tresti od elektronske glazbe, organizatori uvjeravaju sve ide po planu.

iz Hajduka su se požalili kako poučeni lošim iskustvom žele što prije riješiti pitanje koncesije stadiona Poljud s organizatorom festivala. No da bi pregovori počeli, čeka se i da na čelo obezglavljenog grada u utorak zasjedne vladina povjerenica Branka Ramljak.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"To bi mogla riješiti ako ima imalo soli u glavi. Trebalo bi", kaže Antica iz Splita. 

"Hoće, hoće..bez obzira na sve, bit će to jedan ogromni party", dodaje Petar.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Da će partija biti potvrđuje i mostov kandidat za gradonačelnika Splita, koji kaže da bi bila šteta izgubiti takvu manifestaciju.

"Već prošle godine bio je pripremljen preugovor za Španjolsku i tada sam nagovorio suvlasnike da Ultra ostane u Splitu. Informaciju imam jer sam tada bio zamjenik ministra turizma, ali to je išlo po privatnoj liniji", kaže Robert Pauletić, kandidat za gradonačelnika Splita

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Čini se kako partijaneri iz inozemstva nemaju nikakve sumnje, jer su već u potrazi za smještajem. Tako da su privatni apartmani u razdoblju odražavaanje ultre uglavnom rezervirani. 

"Iz osobnog iskustva znam da su već mjesec dana dva od mojih 5 aprtmana popunjena, a iskustva drugih iznamljivača su takva. Kada pogledate internet oglašivače možete vidjeti da je 80 do 90 posto smještaja rezevirano", Martina Nimac, iznajmljivač.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za vrijeme festivala u Splitu prema organizatorima stiže ih do 150 tisuća koji u tih nekoliko dana potroše oko 300 milijuna kuna. 

TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo