Za mjesec dana trebao bi biti poznat novi plan za spas Uljanika. U međuvremenu je, za tri četvrtine cijene, na dražbi prodano jaružalo čija su jamstva plaćena milijardu kuna.
''Nastavak proizvodnje je realan. Prvo s brodovima koje imamo. Drugo s interesom brodara za proizvodnjom tih brodova, prvo sa Scenicom, koji je još uvijek na stolu 800 miliona eura ugovorenih poslova od kojih mogu oba dva brodogradilišta profitirat do mase upita koju Uljanik ima za brodove'', ističe Samir Hadžić, član Vjerovničkog vijeća Uljanika.
Od Vlade očekuju da financijskom injekcijom podrži novi početak. Uljanik trenutno raspolaže s četiri broda u različitim fazama izgradnje, a radnika i inženjera, tvrde, u Puli ima sasvim dovoljno. Nadajući se da Vladina podrška nije samo predizborni spin, iz Uljanika tvrde da proizvodnju mogu započeti odmah.
''Broj radnika vam diktira proizvodnja odnosno otvaranje poslova na brodu koja kreće od trupaškog dijela pa navoznog pa opremanje i tako dalje. Ja sad ne želim licitirati, ali možemo krenuti i sa 100, a završiti na 500 ili na 700 ovisno o ugovorenim poslovima, isplativosti, potrebi', objašnjava Hadžić.
Prošlog je tjedna na javnoj dražbi prodano jaružalo zbog kojeg je država platila milijardu kuna jamstava. Iz Uljanika tvrde da su jamstva mogla biti u cijelosti spašena da je Vlada dozvolila njegov dovršetak u Puli. Ovako je na brodu izgubljeno preko 30 milijuna eura. Hadžić kaže: ''Nemojmo da nas prošlost opterećuje, ali jedno veliko, veliko pitanje: zašto nije i zbog čega je to dopušteno? ''
Nadaju da će Vlada ovaj dopustiti povratak proizvodnje u Uljaniku u kojem je trenutno ostalo svega 80 radnika.