Most preko rijeke Krapine koji ne vodi nikamo i nadvožnjak na koji se ne možete popeti jer nema prilazne ceste trebali su povezati Zaprešić sa Starom zagorskom cestom, autocestom i trgovačkim centrom Westgateom.
Tako bi se rasteretio i Zaprešić od prometa jer kroz grad na putu prema Zagrebu na dan prođu na tisuće vozila. No, ni dvije godine poslije prilaznih cesta nema, a objekti vrijedni više od 24 milijuna kuna, koliko je do sada u njih uloženo, stoje neiskorišteni.
Čudan prizor novog mosta i tristotinjak metara od njega udaljenog nadvožnjaka preko pruge, zapet će u oko svakome putniku namjerniku koji krene u trgovački centar Westgate ili pak dalje Starom zagorskom magistralom prema zagorskim bregima.
Most i nadvožnjak, da su spojeni tom obećanom, ali nikada sagrađenom cestom, bili bi svojevrsna zaprešićka obilaznica kojom bi se rasteretile dvije glavne prometnice. Tako bi se jednim udarcem riješila dva problema, piše Večernji list.
Gradnju zaustavila besparica
Gradonačelnik, član vladajućeg HDZ-u u Zaprešiću, Željk Turk dao je vrlo čudno objašnjenje zašto je most sagrađen.
Objašnjava da je most sagrađen kako bi se njime komunalni i DTK-kabeli provukli do Westgatea, što je Grad Zaprešić morao osigurati u sklopu komunalne infrastrukture, a ne zbog same ceste, zbog kojih se najčešće grade mostovi.
"Plinske instalacije i cijevi za vodu mogu se 'vješati' na most i bilo bi suludo, a ujedno i puno skuplje, da sam išao bušiti rijeku", slikovit je bio gradonačelnik Turk.
Ipak, Turk najavljuje da će ipak most sagrađen "usred ničega" napokon dobiti pravu svrhu.
"Za manje od mjesec dana raspisat ćemo natječaj za gradnju prilazne ceste. Predviđeno je za to oko 20 milijuna kuna", poručio je Turk. Priznao je da gradnja cesta nikada nije dovršena zbog besparice.
Dok se novac za nastavak gradnje ne prikupi, most koji ne vodi nikamo i dalje će stajati usred ničega, a na putu do Zagreba gužve će i dalje vozačima stvarati glavobolju.