ima plaću od 32.400 kn /

U Holding izvješću o plaćama isplivala zanimljivost o članu uprave. Grad objasnio: 'Teslu vozi bez naknade'

Image
Foto: Petar Glebov/PIXSELL

Glasnogovornica Grada Zagreba ističe da on kao član Uprave ZGH-a ima pravo na službeni automobil, ali ga 'ne koristi niti planira koristiti'

3.8.2022.
14:36
Petar Glebov/PIXSELL
VOYO logo

Nakon što je Zagrebački holding (ZGH) objavio podatke o plaćama i naknadama svojih vodećih ljudi, iz Grada Zagreba stiglo je pojašnjenje da član uprave ZGH-a Boris Sesar koristi svoj privatni automobil Tesla u poslovne svrhe, ali bez naknade.

“Boris Sesar odrekao se naknade za korištenje osobnog automobila u službene svrhe. Vozi privatni auto u službene svrhe o svom trošku, bez ikakve naknade”, istaknula je glasnogovornica Grada Zagreba Dinka Živalj u izjavi za Hinu nakon što su jučer objavljeni podaci o plaćama, pravima i dodatnim naknada vodećih ljudi Holdinga.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na temelju tih podataka i dodatnog upita Gradskoj upravi, Hina je objavila kako Sesar, uz bruto plaću od 32.400 kuna mjesečno, koristi i službeni automobil, nakon što je donedavno u službene svrhe koristio svoj privatni automobil Tesla i za to primao 8.800 kuna bruto naknade mjesečno. 

No, Živalj danas pojašnjava kako Sesar koristi Teslu u službene svrhe, ali bez naknade. Ističe da on kao član Uprave ZGH-a ima pravo na službeni automobil, ali ga “ne koristi niti planira koristiti”.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
primanja šefova /

Zagrebački holding objavio plaće vodećih ljudi, a od svih najveću ima šef ZET-a

Image
primanja šefova /

Zagrebački holding objavio plaće vodećih ljudi, a od svih najveću ima šef ZET-a

Sesarovu naknadu i korištenje privatnog automobila Tesla oštro su ranije kritizirali zastupnici HDZ-a u Gradskoj skupštini. Mario Župan tvrdio je da gradonačelnik Tomislav Tomašević odobravanjem takve naknade, kada se gleda njen potencijalni ukupni iznos u četiri godine mandata, Sesaru omogućava “kupnju” Tesle. 

Zbog svega je Sesar zatražio mišljenje Povjerenstva za sprječavanje sukoba interesa, koje je u srpnju objavilo da on kao dužnosnik ipak ne može na takav način primati naknadu za korištenje privatnog automobila.

Povjerenstvu je bilo sporno što je Sesar primao u tom trenutku paušalnu naknadu za njegovo korištenje, umjesto da se ta naknada izračuna na temelju stvarnih troškova.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo