Ovog tjedna tvrtka Tommy je pokrenula novu komunikacijsku platformu, osmislila ju je agencija Bruketa&Žinić&Grey u suradnji s tvrtkom Valicon koja je vodila strateški dio projekta, naravno sve zajedno i uz superviziju Tommy tima odgovornog za provedbu nove komunikacijske platforme prema cjelokupnoj javnosti, te podršku medijske agencije UM Zagreb.
Prva stvar koju će Tommyjevi kupci uočiti u novoj platformi jest novi slogan pa tako umjesto dosadašnjeg „Tommy, to mi treba“, slogan sada glasi “Tommy zna što voliš“.
Nova je platforma vođena idejom da Tommy nije samo trgovina u koju ljudi dolaze po namirnice, već je mjesto susreta poznatih, prijateljskih lica, željnih pomoći. Oglasi zato komuniciraju emotivnu stranu namirnica.
Tako poma nije samo poma, nego je i bakina šalša; jabuka nije samo jabuka nego je i bakin kolač, a ni kruh nije samo kruh nego je i sendvič za balun. Korištenjem dijalekta, kampanja priča poznatim, domaćim jezikom, što dodatno pridonosi prisnosti.
Glavnu ulogu u televizijskome oglasu igra poznata Splićanka, glumica Marina Fernandez, koja utjelovljuje lik Kate, personifikacije Tommyja. Ova brižna i topla Dalmatinka postaje službeni glas i lik Tommyja u svim oglasima u kojima je Tommy trgovina gdje je namirnica uvijek nešto više od same namirnice.
Osim televizijskih, kampanju čine i radijski i vanjski oglasi te POS materijali u trgovinama.