Grad Zagreb objavio je u petak javni poziv za naknadu troškova ugradnje standardiziranih boksova suvlasnicima višestambenih zgrada, a na poziv se mogu prijaviti oni koji su ih već izgradili ili će to napraviti u 2024. godini.
Poziv je objavljen nakon što je Gradska skupština u prosincu prošle godine donijela odluku da grad podmiri troškove izgradnje standardiziranih boksova suvlasnicima višestambenih zgrada. Standardizirani boksovi za otpad u zgradama uvedeni su u sklopu zagrebačkog modela sakupljanja komunalnog otpada, radi potrebe da suvlasnici zgrada imaju kontrolu nad korištenjem otpadnih kanti.
Tko se može javiti?
"Odvajanje frakcija otpada na kućnom pragu zahtijeva prilagodbu infrastrukture kako bi građanima olakšali odvajanje, te je stoga Grad Zagreb u proračunu za 2024. godinu preuzeo financiranje sve potrebne prilagodbe i izgradnje infrastrukture - boksova, polupodzemnih i podzemnih spremnika", istaknuli su u priopćenju iz Grada Zagreba.
Na objavljeni poziv mogu se javiti suvlasnici višestambenih zgrada koji su o vlastitom trošku već ugradili standardizirane boksove ili oni koji to planiraju napraviti do kraja ove godine.
Zahtjevi se podnose do 31. prosinca
"Pravo na nadoknadu troškova imaju suvlasnici višestambenih zgrada na području Grada Zagreba koji su nakon 8. ožujka 2022. imali ili će u 2024. imati troškove vezane uz izgradnju boksa, zatvaranje postojećeg boksa ili zatvaranje vrata smetlarnika, te ugradnju master cilindara/ključa ili šifrarnika na boks ili na smetlarnik i prilagodbu vrata za šifrarnik", ističe se u priopćenju.
Javni poziv objavljen je na službenim stranicama Grada Zagreba, a njime se pobliže određuju uvjeti, visine refundacije i sam način podnošenja zahtjeva. Zahtjevi se mogu podnijeti do 31. prosinca 2024., što znači da Grad Zagreb preuzima obavezu refundacije ovih troškova do kraja ove godine, poručili su u priopćenju.
POGLEDAJTE VIDEO: Smeće, smrad i bijes Zagrepčana: 'Biootpad nisu odvezli već 15 dana, otkako je bio onaj odron na Jakuševcu!'