obnova do travnja /

Tomašević na Jarunu: 'Naplata ulaza ostaje, možda ukinemo parking, a pričamo i sa ZET-om'

Image
Foto: Pixsell

Aleja Matije Ljubeka prvi put se rekonstruira od izgradnje, gotovo 40 godina, a građani posebno vide potrebu za obnovom jer koriste ovu cestu. Radovi obuhvaćaju uređenje te asfaltiranje 6,4 kilometra kolnika i biciklističke staze i vrijedni su oko tri milijuna eura

17.2.2023.
10:50
Pixsell
VOYO logo

Gradonačelnik Grada Zagreba Tomislav Tomašević i njegovi zamjenici obišli su lokaciju radova na uređenju Aleje Matije Ljubeka Rekreacijsko-sportskoga centra Jarun.

Radovi obuhvaćaju uređenje te asfaltiranje 6,4 kilometra kolnika i biciklističke staze i vrijedni su oko tri milijuna eura. Aleja Matije Ljubeka prvi put se rekonstruira od izgradnje, prije gotovo 40 godina, a građani posebno vide potrebu za obnovom jer koriste ovu cestu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"To smo htjeli promijeniti tako da povučemo novac iz europskih fondova, i većinu radova ćemo financirati iz Fonda solidarnosti. Cesta od gotovo sedam kilometara površine i 55 tisuća kvadrata prvi puta bit će temeljito rekonstruirana", rekao je gradonačelnik.

Image
SLIJEDE POVIŠICE /

Tomašević nakon kolektivnih ugovora u Holdingu i ZET-u: 'Tri godine socijalnog mira'

Image
SLIJEDE POVIŠICE /

Tomašević nakon kolektivnih ugovora u Holdingu i ZET-u: 'Tri godine socijalnog mira'

Dodao je da će biti unaprijeđena regulacija prometa, posebno za bicikliste kako bi mogli imati više mjesta, ali i sigurnije se voziti, a to će im omogućiti proširenjem staze.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Što se tiče trajne regulacije prometa o tome će govoriti sljedeći tjedan. "Do travnja bi radovi trebali biti završeni, gledali smo da vrijeme radova bude kad se najmanje koristi Jarun kako ne bi ometali rekreativce", dodao je.

Dotaknuo se naplaćivanja ulaza na Jarun te autoprometa.

"Jednosmjerni promet ostaje, ali razmatramo o uklanjaju parkirnih mjesta kako bi se Aleja koristila za bicikliste. Oni se često ne koriste stazom već idu pješačkom jer nemaju mjesta. Naplata ulaza ostaje. Želimo destimulirati korištenje automobila uopće na Jarunu. Sa ZET- om dogovaramo kako uključiti uopće dodatni javni prijevoz", rekao je.

Građani su se požalili na manjak mjesta za sportaše, jer njihove staze, naime, koriste biciklisti te im to dugi niz godina stvara problem.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Svi korisnici su ispitani oko različitih opcija, ovo nije samo za sportaše nego isto tako i za rekreativce i bicikliste, ne možete reći da nešto nije dobro ako nije konačno rješenje. Proširenje staze za bicikliste spriječit će njihovo korištenje trenerskih staza", objasnio je te dodao:

"Molim vas da stvari koje nisu napravljene prije 20 godina ne prebacujete nama. Mi ovdje popravljamo stvari koje se nisu napravile unazad 40 godina. U tom smislu ovo je korak prema uređenju cijelog Centra Jarun koji uključuje sve sportove".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Spomenuo je i novi ulaz u Grad s juga, koji će biti Sarajevska ulica.

"Sarajevska cesta će ići od zaobilaznice u novi čvor koji će se nadvožnjakom preko cijelog graničnog kolodvora spojiti na Sarajevsku ulicu gdje će biti proširena cesta i nova tramvajska pruga koja će se spajati na Most Mladosti", objasnio je te dodao kako ovime žele poboljšati regulaciju prometa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo