jasno i glasno /

Tedeschi za Direkt o Top radiju i prikrivenom vlasništvu: 'To je kao da ja imam žig od svog konkurenta Podravke, to je nezamislivo! Tu je stvar eklatantna'

'Ako jedan radio nakladnik ima u vlasništvu žig svojih konkurenata to ništa drugo ne znači nego da je riječ o zajedničkom djelovanju odnosno o kontroli svojih konkurenata', kaže Tedeschi

28.9.2021.
22:24
VOYO logo

Sutra počinje emitirati novi radio u hrvatskom eteru TOP Radio koji je od Vijeća za elektroničke medije dobio županijsku koncesiju za Zagreb i okolicu i to onu slavnu 101 megaherz frekvenciju. 

Ali osim novog radijskog programa kojeg ćemo moći čuti, dosad se o novom radiju čulo i više nego što bi njegov vlasnik Ivan Jurić Kaćunić vjerojatno želio. Jedni kažu da novi radio, odnosno Jurić Kaćunić, nije ispunio sve uvjete da bi dobio koncesiju i da se time stvara monopol na radijskom tržištu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Počinje emitiranje Top radija /

Ivan Jurić Kaćunić u Direktu o Top radiju, odnosima s Kutlom i braćom Pripuz: 'Nikome ništa ne dugujem!'

Image
Počinje emitiranje Top radija /

Ivan Jurić Kaćunić u Direktu o Top radiju, odnosima s Kutlom i braćom Pripuz: 'Nikome ništa ne dugujem!'

Drugi kažu kako je riječ o prikrivenom vlasništvu iza kojeg je nekad stajao Miroslav Kutle a sada braća Pripuz.

Jedan od kandidata za dobivanje te frekvencije bio je i vlasnik Atlantic grupe Emil Tedeschi koji već ima jedan radio Yammat FM.   

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Smatramo da je riječ o zajedničkom djelovanju. Zajedničko djelovanje se dokazuje kroz zajedničke funkcije, a to su zajedničko računovodstvo, zajednička adresa, zajednički prodajni kanal, zajednička vlastita marketinška agencija za proizvodnju radio oglasa. Upravljanje žigovima odnosno intelektualnim vlasništvom sa jednog mjesta i zalaganje od strane vlasnika koji bi trebali biti u tržišnoj utakmici konkurenti, vlastite imovine za korist vlasnika tog radija. Atlantic Grupa je vlasnik Argete, Cedevite, Barcaffea, Donata, Smokija i tako dalje. Da te žigove ima pod kontrolom i u vlasništvu naš konkurent recimo Pepsi CO, Coca Cola, Unilevel, Procto, Podravka ili netko peti. To je nezamislivo. Tako da i u medijskom svijetu i u radijskom nakladništvu ako jedan radio nakladnik ima u vlasništvu žig svojih konkurenata to ništa drugo ne znači nego da je riječ o zajedničkom djelovanju odnosno o kontroli svojih konkurenata. Onda ne možemo govoriti o tome da ne postoji prikriveno vlasništvo ili zajedničko djelovanje između tih radijskih nakladnika. Tu je stvar eklatantna i bilo kakvo obrazloženje, a najmanje ono koje sam čitao u pisanim medijima ima ikakvo logično poslovno obrazloženje niti mislim da ga itko može dati", kazao je Tedeschi za RTL Direkt.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo