Naime, gradonačelnik Andro Vlahušić odlučio je uvesti reda u cijene taksi-usluga, odnosno omogući građanima da se voze po prihvatljivijim cijenama. Dubrovčani se već dugo žale na visoke cijene taksi-usluga, pa ih je Vlahušić odlučio sniziti.
Grad zna koliko zarađuju
"Grad Dubrovnik zna koliko taksisti zarađuju, a cilj je da taksi-usluge budu na razini zagrebačkih. Smanjivat ćemo cijenu koncesije ovisno o tome koliko će taksisti prevoziti građana. Građani bi, dakako, morali imati identifikacijsku karticu. Ako ne postignemo dogovor, poslušat ćemo laburiste i dovesti 'Cammeo'", rekao je nedavno gradonačelnik.
"U suradnji s Gradom postigli smo dogovor da ćemo građane voziti po 50 posto nižim cijenama i to one koji imaju pokaz javnog gradskog prijevoznika Libertas. Gradsko je vijeće već donijelo odluku o tome, međutim, ona bi trebala zaživjeti početkom sezone, kad će svi taksisti dobiti uređaj za kartično poslovanje, u sklopu kojeg će se moći provjeravati pokazne karte', potvrdio je i predsjednik autotaksi-prijevoznika pri Obrtničkoj komori Dubrovnik, Ivica Smoljko.
Kome ne odgovara, neka vrati koncesiju
Međutim, Slobodna Dalmacija piše kako u uredu pročelnika Perića, koji provodi odluku o autotaksi-prijevozu, ima puno reakcija nezadovoljnih taksista, i zbog koncesija, i zbog uvođenja POS uređaja, kojim će se građanima omogućiti vožnja na pokaz, kao i varijanta kartičnog plaćanja za sve klijente. Novi sustav dubrovački taksisti u svoje automobile moraju ugraditi do 20. ožujka.
Taksistima ne odgovara niti što je cijeli sustav vezan samo uz OTP banku, koju im Grad uvjetuje. Mnogi od njih posluju s drugim bankama radi povoljnijih uvjeta. No, Grad ne popušta, a tko se ne slaže može slobodno vratiti taksi-koncesiju. http://www.slobodnadalmacija.hr/Dubrovnik/tabid/75/articleType/ArticleView/articleId/239295/Default.aspx