''Postoje trenuci kad ljudima treba neko vrijeme da osvijeste što im se dogodilo. Moja supruga je upravo u toj fazi, pa vas molim za razumijevanje. Nema načina da javnosti objasni kako je preletjela preko mosta, kad i sama još preslaguje te trenutke. Naprosto ih nije svjesna. Još je u šoku. Preživjela je vrlo stresnu situaciju. Jedini presudni faktor kojeg se sjeća bila je jaka sunčeva svjetlost koja joj je tukla pravo u oči, a pojačana je dodatno odsjajem karoserije'', ispričao je za Slobodnu Dalmaciju njen suprug.
Ova je nesvakidašnja avantura, srećom, završila bez posljedica i za suprugu i za kćer na suvozačevu sjedištu.
Vrlo spor vozač
Narod svašta priča, pa nek mu bude, priča suprug. Smeta mu, međutim, što se u tim naklapanjima spominje velika brzina i nevjerojatna visina mosta.
''Supruga mi je, zapravo, vrlo spor vozač. Nije ona sklona nikakvim vratolomijama ni razvijanju brzina na cesti. Pa na taj se most s murterske strane ulazi gotovo pod kutom od 90 stupnjeva. Pokušajte zamisliti kako bi cijela priča završila da je uletjela brzinom od 80 kilometara na sat na most koji je izdignut dva i pol metra od svoje baze'', ispričao je suprug.
//www.youtube.com/embed/-Hr98LHjq1Q
Dr.sc. Zdravko Peran, stalni sudski vještak za promet i hrvatski član Europskog tima prometnih stručnjaka, rekao je svoje stručno mišljenje.
''To se dogodilo jer, osim prometnih znakova i signalizacije, nema rampe koja cijelom širinom priječi ulazak i kretanje mostom dok se on podiže za potrebe nautičara i u razdoblju dok je podignut.
Postoji rampa koja onemogućuje prolaz vozila jednom trakom, no to nije dovoljno, niti je ispravno. Kada se radi o mostovima, rampa treba biti postavljena cijelom širinom kolnika'', izričit je dr. Peran.