Ogromni redovi pred popularnim studentskim menzama u Zagrebu uobičajen su prizor, ali čekanje po sat i pol na ulaz u restoran ipak je rijetkost. Upravo takvoj situaciji svjedoče studenti na Savi, najvećem studentskom domu u Hrvatskoj. Žalili su se u nekoliko navrata putem Facebooka i drugih kanala. Problem je, tvrde, u tome što je ovdje premali broj restorana.
Menza im je ubrzo i odgovorila, doduše, pomalo bizarno, komadom papira na kojemu su isprintali obavijest:
"Ukoliko se brže odlučite što će te konzumirati manje će se čekati u redovima"
"Najbolje krenuti u menzu dok nisam gladan. Bože sačuvaj. Je li ovo realno? Dokle više ćemo se smrzavati vani na hladnoći. Čeka se i preko pola sata i na kraju ništa ne možemo ni birati. Ponuda je i ovako očajna", požalili su se studenti, a nisu propustili zamijeniti ni nepismenost autora koji je umjesto "ćete" napisao "će te", zaboravio staviti zarez iza "konzumirati", a osim toga, i "ukoliko" je trebalo zamijeniti s "ako".
Ravnatelj: 'Zamolba je napisana u dobroj namjeri'
Šalu na stranu, nije to jedini problem u Studentskom centru (SC). Ravnatelj Studentskog centra u Zagrebu, Mirko Bošnjak rekao je za Večernji list da se SC suočava s problemom manjka radnika te kvarovima.
"To su prirodni odliv radne snage i kronični nedostatak zamjenskog pomoćnog osoblja. Zatim, velika stopa bolovanja; od 80 zaposlenih proizvodnog osoblja restorana na Savi na današnji dan na kratkom bolovanju je 16, a na dužem bolovanju 10 djelatnika. Pored prethodno navedenoga imali smo kvar na glavnom razvodnom ormaru elektroinstalacija na Liniji 2 samoposluživanja studenata, koji moramo hitno otkloniti", pojasnio je ravnatelj.
"Sve poteškoće u poslovanju restorana SC-a Zagreb na Savi kontinuirano komuniciramo s predstavnicima studenata u SD 'Stjepan Radić'. Slažem se, Zamolba prema studentima od strane uprave restorana napisana je nespretno, ali je pisana u dobroj namjeri. Ispričavam se studentima zbog nespretnosti i čekanja, vjerujem kako ćemo od ponedjeljka krenuti u normalan režim rada", dodao je ravnatelj.
Na primjedbe studenata da nisu svi restorani na Savi u funkciji u punom kapacitetu, Bošnjak odgovara da su realni problemi u poslovanju restorana na Savi isti kao i u struci u okruženju.