Tako u tekstu navode da su šasije zrakoplova te da su pet godina stariji nego što se navodi u dokumentaciji. Javljaju i kako su ugrađeni dijelovi koji ne odgovaraju specifikacijama te su sklopljeni od nekoliko zrakoplova s raznih strana svijeta. Sumnja se i da je u tom poslu isplaćeno mito.
"Ovo ukazuje na nešto što bi moglo biti vrlo upitno u smislu remonta u Ukrajini. Već po povratku zrakoplovi su pokazivali slabosti. Od remonta je prošlo godinu dana, a mi nemamo na raspolaganju onoliko koliko smo ih remontirali", kazao je Cvrtila za Dnevnik 3 HRT-a.
Novac bačen u vjetar?
"Sposobnih za let je manje od pet zrakoplova, a i to je upitno jesu li u svakom trenutku sposobni za let. To sve ukazuje na sumnju da je remont izvršen loše", objašnjava Cvrtila.
Drži da su za ovo "prije svega odgovorni oni koji su radili remont".
"S podacima kojima sada raspolažemo moguće je da se radi o nekoj vrsti prijevare - sklapanje s nekim dijelovima koji nisu na odgovarajućoj razini kvalitete", smatra Cvrtila i dodaje da je novac za remont "možda bačen u vjetar".