Hrvate najviše zanima politika! Barem ako je suditi prema najčešće pretraživanim pojmovima na Googleu. Ove godine građani su najviše 'guglali' rezultate izbora zastupnika u Europski parlament.
Utakmica kriketa između Indije i Južne Afrike najviše se, pak, pretraživala na svjetskoj razini. Koji su sve pojmovi i koje osobe obilježili 2019. godinu na Googlovoj tražilici - mogli biste se iznenaditi.
Nakon lanjske nogometne groznice kada je ama baš cijeli svijet čuo za Hrvatsku i srebrnu reprezentaciju i ove smo godine dosta googlali o domaćim nogometašima, ali su nas više zanimali zagrebački Modri. Dinamo s protivnicima - Benfica i Victoria Plzen.
Istraživali smo i rukometaše na europskom prvenstvu. No, više smo informacija tražili o štrajku prosvjetara.
A najviše se pak provjeravalo kako su prošli hrvatski kandidati na eruopskim izborima.
Google kaže da nas zanima i glumica Tara Thaller, MMA borac Stipe Miočić, aktivistica za zaštitu okoliša, Greta Thunberg, Lady Gaga i Bradley Cooper, od političara Mislav Kolakušić, a na listi je i Kristina Mandarina, prodavačica iz Zagreba. Koliki broj ljudi zapravo pretražuje te pojmove - zbog GDPR-a ne možemo s lakoćom doznati.
"Postoje specifični načini oglašavanja određenih kampanja gdje se mogu vidjeti točni volumeni pretraživanja za određene ključni riječi, no Google u ovakvim slučajevima ne prikazuje takve informacije", rekao je stručnjak za digitalni marketing Hrvoje Galić.
A na globalnoj razIni utakmica kriketa između Indije i Južne Afrike najgooglaniji je pojam, a osoba Antonio Brown. Igra prijestolja i dalje je najpopularnija serija na tražilici. Sve se to pretražuje više na mobitelima nego na kompjutorima.
"U 2019. korisnici pretražuju 20 posto više putem mobilnih uređaja u odnosu na 2018., što se tiče glasovnog pretraživanja rast je od 10 posto u odnosu na 2018.", rekao je Galić.
I ljubav se googlala, ali ona u realityju. Najčešći skok na Google trendingu doživjele su upravo RTL-ove emisije. Ljubav je na selu, Gospodin Savršeni, Super par i Život na vagi.