Posljedice GDPR-a /

Stručnjak za digitalni marketing: 'Google u ovakvim slučajevima ne otkriva takve informacije'

Ove godine Hrvati su najviše 'guglali' rezultate izbora zastupnika u Europski parlament

11.12.2019.
20:02
VOYO logo

Hrvate najviše zanima politika! Barem ako je suditi prema najčešće pretraživanim pojmovima na Googleu. Ove godine građani su najviše 'guglali' rezultate izbora zastupnika u Europski parlament.

Utakmica kriketa između Indije i Južne Afrike najviše se, pak, pretraživala na svjetskoj razini. Koji su sve pojmovi i koje osobe obilježili 2019. godinu na Googlovoj tražilici - mogli biste se iznenaditi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nakon lanjske nogometne groznice kada je ama baš cijeli svijet čuo za Hrvatsku i srebrnu reprezentaciju i ove smo godine dosta googlali o domaćim nogometašima, ali su nas više zanimali zagrebački Modri. Dinamo s protivnicima - Benfica i Victoria Plzen.

Istraživali smo i rukometaše na europskom prvenstvu. No, više smo informacija tražili o štrajku prosvjetara.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

A najviše se pak provjeravalo kako su prošli hrvatski kandidati na eruopskim izborima. 

Google kaže da nas zanima i glumica Tara Thaller, MMA borac Stipe Miočić, aktivistica za zaštitu okoliša, Greta Thunberg, Lady Gaga i Bradley Cooper, od političara Mislav Kolakušić, a na listi je i Kristina Mandarina, prodavačica iz Zagreba. Koliki broj ljudi zapravo pretražuje te pojmove - zbog GDPR-a ne možemo s lakoćom doznati.

"Postoje specifični načini oglašavanja određenih kampanja gdje se mogu vidjeti točni volumeni pretraživanja za određene ključni riječi, no Google u ovakvim slučajevima ne prikazuje takve informacije", rekao je stručnjak za digitalni marketing Hrvoje Galić.

A na globalnoj razIni utakmica kriketa između Indije i Južne Afrike najgooglaniji je pojam, a osoba Antonio Brown. Igra prijestolja i dalje je najpopularnija serija na tražilici. Sve se to pretražuje više na mobitelima nego na kompjutorima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"U 2019. korisnici pretražuju 20 posto više putem mobilnih uređaja u odnosu na 2018., što se tiče glasovnog pretraživanja rast je od 10 posto u odnosu na 2018.", rekao je Galić.

I ljubav se googlala, ali ona u realityju. Najčešći skok na Google trendingu doživjele su upravo RTL-ove emisije. Ljubav je na selu, Gospodin Savršeni, Super par i Život na vagi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo