'Ima nekakav lažni heroizam, epsku priču koji nam apsolutno nije potrebna, nemoderan je i spor i pun je nekakvih općih mjesta i klišea. Takvih spotova ima jako puno i mislim da se po ničemu sa ovim spotom nećemo razlikovati', smatra marketinški stručnjak i dizajner Boris Malešević.
Ni bivša ministrica turizma nije zadovoljna novim spotom HTZ-a.
'Nama je u interesu da budemo destinacija cjelogodišnjeg poslovanja što apsolutno po svojoj klimi možemo i mislim da trebamo. I onda ovakve promotivne akcije, čini mi se, da to baš ne pokazuju na najbolji mogući način', komentirala je Pave Župan Rusković za dnevnik.hr.
Stručnjak Malaševć smatra kako se već dvadeset godina rade iste greške.
'Promoviramo turizam odvojeno od Hrvatske. Mi moramo promovirati Hrvatsku, a ne turizam. Mi smo prepustili turizmu da brendira Hrvatsku umjesto da Hrvatska brendira turizam', objasnio je Malešević.
HTZ je na novi spot potrošio 700.000 kuna. Ipak, svi akteri u spotu odrekli su se svojih honorara pa će pola milijuna kuna otići u dobrotvorne svrhe.