Zaštitno lice kampanje je boksač Stjepan Božić, koji je ujedno bio i domaćin događanja. Dodatan razlog zbog kojeg je Stjepan velikodušno pristao na podršku ovom projektu je činjenica da je kao dijete bio izložen obiteljskom nasilju.
"Kampanjom Udari mene, a ne žene želimo poručiti zlostavljačima da je nasilje u obitelji prije svega kukavički čin. Smatram da svaka osoba ima pravo na život bez straha i da nasilje koje se događa u četiri zida nije privatna stvar – treba ga prijaviti. Iz iskustva znam da udarci ne prestaju s vremenom, a osvještavanje žrtava da postoje stručnjaci i institucije koje će im pružiti zaštitu i pomoć prvi je korak u borbi protiv nasilja. Obiteljsko nasilje problem je cijelog društva, zato trebamo ujediniti snage i glasno reći – dosta je!", rekao je Stjepan Božić.
Stjepan je u City Centeru one West muškarcima podijelio 200 crvenih ruža s porukom Podrži borbu protiv nasilja u obitelji i pokloni me svojoj boljoj polovici. Oni su, vidno iznenađeni, s osmijehom primali poklon te, pročitavši poruku, poklanjali ruže. Jedan od njih bio je i fotograf Damir Hoyka koji je snimio Stjepanove fotografije za ovu kampanju, objedinjene u izložbi koja se tijekom proteklog tjedna mogla razgledati u City Centeru one West. Uz njih, svojim je prisustvom projekt Udari mene, a ne žene podržala i Barbara Kolar.
Sredstva se u okviru kampanje Udari mene, a ne žene prikupljaju prodajom posebne linije Avonovih proizvoda sa znakom beskonačnosti, a bit će donirana Savjetovalištu i skloništu za žrtve nasilja Udruge za zaštitu obitelji U.Z.O.R. u Rijeci.
"Vrlo je važno da žrtva nasilja zna da se ima gdje obratiti za pomoć te da postoje stručnjaci koji će joj pomoći. Pritom je u naglasak na povjerljivosti, poštivanju žrtve i njezina iskustva, njenoj zaštiti i sigurnosti. Tako na besplatnom SOS telefonu Savjetovališta i skloništa za žrtve obiteljskog nasilja Udruge za zaštitu obitelji – Rijeka (0800 333 883) žena može u svako doba dana dobiti podršku i pomoć stručne osobe – psihologinje ili socijalne radnice", rekla je Duška Car Drljača, psihologinja u Savjetovalištu i skloništu za žrtve obiteljskog nasilja Udruge za zaštitu obitelji – Rijeka U.Z.O.R.
Tvrtka Avon Kozmetika, koja ove godine slavi 15. godišnjicu osnutka, aktivna je na području borbe protiv raka dojke i nasilja nad ženama s ciljem poboljšanja i spašavanja života žena.
"Statistike koje govore o broju žrtava nasilja u obitelji su uistinu potresne i teško je na njih ostati imun. Zato želim zahvaliti Stjepanu koji je ponovno nesebično darovao svoje vrijeme i trud, partnerima koji su podržali ovu kampanju te svakom tko je dao svoj doprinos borbi protiv nasilja nad ženama kupnjom Avonovih proizvoda sa simbolom beskonačnosti. Sretna sam jer znam da će donacija otići na pravo mjesto, a ujedno se nadam da smo, pored te opipljive pomoći, ovim projektom doprinijeli širenju poruke da nasilje nije privatna stvar te da je moguće izabrati život bez nasilja", rekla je Lucija Josipović, Avonova voditeljica odnosa s javnošću i oglašavanja za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju.