SPLITSKI SDP-ovac ŽESTOKO RASPALIO PO METROU: /

'Stanice koje ne spajaju ništa i metro koji ne vodi nikamo'

Image

'Jučer je gradska vlast svečano otvorila dvije stanice izgrađene prije točno 40 godina i nazvala to splitskim metroom'

12.6.2019.
9:08
VOYO logo

Tajnik SDP-a Split i ujedno čelnik Gradskog kotara Blatine – Škrapem, Davor Matijević, komentirao je novootvoreni splitski "metro". Matijević je svoj komentar objavio na Facebooku te žestoko "raspalio" po projektu splitske željeznice koji smatra besmislenim. Matijevićev komentar s Facebooka prenosimo u cijelosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Stanice koje ne spajaju ništa i metro koji nikamo ne vodi'

"Hrvatska politika je u svojoj povijesti doživjela brojna čuda. Doživjeli smo više puta zakapanje kamena temeljaca kao početak radova na istom mostu, svečana otvaranja nezavršenih radova, dok svečane najave radova pred svake izbore koji zaista nikad ne počnu već smatramo našom baštinom i tradicijom. Nikad, ali ma baš nikad nismo imali svečano otvaranje 40 godina nakon završetka radova. Do jučer. Jučer je gradska vlast svečano otvorila dvije stanice izgrađene prije točno 40 godina i nazvala to splitskim metroom.

Image

11.06.2019., Split - Prva voznja prigradskog vlaka koji povezuje kolodvor Kopilica s glavnim kolodvorom na rivi. Photo: Miranda Cikotic/PIXSELL

Ovaj tzv. metro je trebao spajati novi privremeni kolodvor na Kopilici koji je pompozno najavljen prošle godine, ali se u međuvremenu otkrilo kako je zgrada namijenjena za kolodvor zapravo bespravna gradnja sa spornim vlasništvom, a sam natječaj za izvođenje radova se dvaput raspisivao. Dva puta previše jer se nakon natječaja nije ništa dogodilo. Privremena gradska vlast nije bila u stanju realizirati ni privremeni kolodvor.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
OTVOREN SPLITSKI METRO: /

Od Kopilice do Trajektne luke u samo nekoliko minuta

Image
OTVOREN SPLITSKI METRO: /

Od Kopilice do Trajektne luke u samo nekoliko minuta

'Krstulović Opara nas pokušava uvjeriti da radi nešto za ovaj grad'

Možda i bolje da nije jer bi njegovom realizacijom nastao puno veći problem u Hercegovačkoj ulici koja je dovoljno zagušena i bez novih 800 autobusa dnevno jer se, naravno, išlo u projekt bez stručne analize. O uvjetima života stanara Kopilice da i ne govorim, jer je valjda jedino u Splitu normalno da se autobusni kolodvor smjesti ljudima u dvorište. I tu se vraćamo na tužan dio priče s početka. Ovaj, nazovimo ga, metro je trebao spajati autobusni kolodvor s Istočnom obalom kako bi se rasteretio promet.

Image

11.06.2019., Split - Prva voznja prigradskog vlaka koji povezuje kolodvor Kopilica s glavnim kolodvorom na rivi. Gradonacelnik Andro Krstulovic Opara. Photo: Miranda Cikotic/PIXSELL

S obzirom na to da ništa drugo nisu uspjeli realizirati jučer nam je gradska vlast podvalila novi medijski spin o prvom splitskom metrou dok je svima zapravo jasno da su se ljudi provozali s jedne strane grada na drugi koristeći infrastrukturu staru 40 godina. I prozvali to svojim projektom. Stanice izgrađene prije 40 godina koje ne spajaju ništa i "metro" koji ne vodi nikamo je najnovije infrastrukturno ulaganje ove gradske vlasti.

Ovakav metro može jedino poslužiti stanarima Kopilice da brže dođu do grada kako bi novim prosvjedom ukazali na nelogičnosti i apsurdnosti ove gradske vlasti. I Krstuloviću Opari da nam ponovno baci prašinu u oči i pokuša nas uvjeriti da nešto zbilja i radi za ovaj grad", napisao je Matijević.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo