nove investicije / Splitski brend Tommy kreće u osvajanje Dalmacije: Mamić postao stopostotni vlasnik Bobisa

Image
Foto: Kristina Stedul Fabac/PIXSELL

Visina transakcije poslovna je, ali nije tajna da se otkup udjela dogodio na izričit zahtjev sad već bivših suvlasnika, čiji poslovni planovi i mogućnosti više nisu mogle pratiti ritam poslovnog partnera. Bila je to prijelomna točka

6.3.2018.
9:00
Kristina Stedul Fabac/PIXSELL
VOYO logo

Točno tri godine nakon ulaska u vlasničku strukturu, uz stjecanje upravljačke uloge u snažnom splitskom brendu, Tomislav Mamić, odnosno njegov "Tommy" postao je stopostotni vlasnik "Bobisa". Udjeli, po četvrtinu tvrtke, otkupljeni su od dojučerašnjih suvlasnika Joška Svaguše i njegove bivše supruge Jasminke.

Visina transakcije poslovna je, ali nije tajna da se otkup udjela dogodio na izričit zahtjev sad već bivših suvlasnika, čiji poslovni planovi, mogućnosti i ambicije više nisu mogle pratiti ritam poslovnog partnera. Bila je to prijelomna točka u kojoj je, umjesto stagnacije, otvoren prostor novom rastu, piše Slobodna Dalmacija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Mi nismo bili zadovoljni dinamikom rasta i razvoja društva "Bobis" jer smatramo da se nisu optimalno iskoristile mogućnosti i potencijal koji nudi strateško partnerstvo s tvrtkom "Tommy". Potpuno je jasno da je razvoj "Bobisa" na neki način počela limitirati vlasnička struktura i objektivne financijske mogućnosti pojedinih udjeličara", objašnjava svoj potez Tomislav Mamić.

"Tommy" je u posustali "Bobis" početkom 2015. godine, po neslužbenim informacijama, ušao s tri milijuna eura svježeg kapitala. Tim zatvorene su otvorene stavke, podmirene obveze prema dobavljačima, a ponešto je ostalo i za tekuće poslovanje. Otad "Bobis" bilježi evidentan rast i snažno jačanje brenda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kritični razvojni momentum slavne pekarsko-slastičarske kuće ne znači da i poslovni rezultati nisu na visokoj razini. Štoviše, brojke su impresivne. U protekle tri godine, od kada je "Tommy" ušao u vlasničku strukturu, prihodi "Bobisa" su s tadašnjih 96 narasli na 142 milijuna kuna u protekloj godini, što je povećanje od gotovo 50%. Pored toga, bitan iskorak je napravljen u pitanju stabilizacije kvalitete proizvoda, proširenju asortimana i vlastite prodajne mreže.

"Do sada učinjenim smo vrlo zadovoljni ali to nipošto ne znači da se time trebamo zadovoljiti. Dapače, imamo velike planove i očekivanja u budućnosti, i zapravo ih tek sada dižemo na jednu znatno višu razinu", ističe Tomislav Mamić. "Bobis" će ostati i razvijati se kao samostalna tvrtka, ali s izuzetno jakim zaleđem i još jačim sinergijskim učincima. Sasvim je sigurno da će se, u novim okolnostima, redefinirati i projekt novog proizvodnoga pogona koji bi, po novom konceptu, trebao imati značajno veći kapacitet u odnosu na prethodno planirano, uz dostizanje najviše tehnološke razine opremljenosti i primjenu najnovijih standarda u pekarskoj industriji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Novi stopostotni vlasnik priprema investiciju koja se procjenjuje na iznos od oko 10 milijuna eura, čime će se potaknuti novi ekspanzivan poslovni uzlet dalmatinskog lidera u proizvodnji pekarskih i slastičarskih proizvoda. U snaženju brenda "Bobis" dosta se polaže i na dodatno širenje maloprodajne mreže na najatraktivnijim punktovima u Splitu i dalmatinskim gradovima od Nina do Dubrovnika.

U pekarskom biznisu u kojemu se vrte milijarde kuna, a najjačim igračima na tržištu, uz rijetke iznimke, rastu prihodi i broj zaposlenih, "Bobis" se s više od 600 zaposlenih, uz stalni eksplozivan rast, po prihodu i dobiti svrstava među pet najvećih u Hrvatskoj, piše Slobodna Dalmacija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo