Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
OBAVITE SVE NA VRIJEME /

Splitska banka spaja se s OTP-om: Prvog vikenda u prosincu poslovnice nekoliko dana neće raditi

Za desetak dana dogodit će se konačno spajanje dvije velike banke

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Mađarska OTP banka, podsjetimo, još je u svibnju ove godine stekla stopostotni udio u Splitskoj banci, a njihovo konačno spajanje dogodit će se 1. prosinca.

S obzirom na to da početkom prosinca zbog pripajanja neće raditi poslovnice banke, neki su građani vrlo zabrinuti, ali Silvija Bareša, direktorica Ureda uprave i komunikacija Splitske banke, ističe da nema razloga za brigu i da poslovnice praktički neće raditi samo dva radna dana zbog pripajanja. Također, uvjerava i da su poduzeli sve moguće da ova tranzicija prođe što 'bezbolnije' za mnogobrojne korisnike njihovih usluga.

Potpisan ugovor: OTP banka kupuje Splitsku banku

Konkretno, u razdoblju od petka 30. studenoga od 14 sati pa do utorka 4. prosinca, sadašnje poslovnice Splitske banke bit će zatvorene za rad s klijentima, a poslovnice OTP banke bit će zatvorene od subote, 1. prosinca, do utorka, 4. prosinca, kada nastavljaju sa svojim uobičajenim radom i u istom tom razdoblju klijenti neće moći obavljati transakcije preko telefonskog, internetskog i mobilnog bankarstva, objasnili su Slobodnoj Dalmaciji u Splitskoj banci.

„Sadašnje poslovnice Splitske banke neće raditi dva dana, a u petak, 30. studenoga, rade skraćeno. Poslovnice OTP banke također neće raditi dva dana, ali u petak, 30. studenog, rade puno radno vrijeme. Sve kartice obje banke će se moći koristiti za vrijeme cijelog tog perioda, a podizanje gotovine debitnim karticama je omogućeno na svim bankomatima na području Hrvatske bez ikakve naknade“, pojasnila je Bareša. Navodi pritom da su početkom ovoga tjedna počeli s detaljnim informiranjem svih klijenata Splitske i OTP banke o radu za vrijeme finalnog procesa pripajanja Splitske OTP banci, zakazanog za prvi vikend u prosincu. Ističe da su svjesni kako njihovi klijenti tijekom tog vikenda neće biti u mogućnosti uživati uobičajenu razinu usluge, ali vjeruju da će dodatnim pogodnostima i unaprijed odaslanim obavijestima različitim komunikacijskim kanalima umanjiti bilo kakve moguće neugodnosti.

„Radi se o najvećoj integraciji dviju banaka ikada provedenoj u Hrvatskoj i u pitanju je jako opsežan proces koji iziskuje korištenje različitih resursa. Rezultat će biti formiranje četvrte banke na području Hrvatske, koja će imati svoje sjedište u Dalmaciji te dominantni položaj na cijeloj obali i prisutnost u svim regijama Hrvatske, s više od 11 posto tržišnog udjela“, istaknula je Bareša, direktorica Ureda uprave i komunikacija Splitske banke, koja će ubuduće isti taj posao raditi u ime cijele OTP banke, koja će imati više od 130 poslovnica i 400 bankomata te više od pola milijuna aktivnih klijenata.

Tijekom proteklog perioda svim našim klijentima smo pisanim putem dostavili informacije o svim proizvodima banke i eventualnim promjenama koje se tiču njih osobno. Informacija je dostupna ili će uskoro biti na internetskoj stranici Splitske i OTP banke, na društvenim mrežama OTP i Splitske banke, na svim poslovnicama obje banke u obliku plakata, u oglasima koji će biti objavljeni upravo u Slobodnoj Dalmaciji kao najčitanijim dnevnim novinama u Dalmaciji, kao domicilnoj regiji obje banke, na radiju te na portalima, naglasila je Bareša.

Besplatni info telefon: kontakt centar će raditi do 22 sata

Za vrijeme integracijskog vikenda kontakt centar će svaki dan, uključujući i nedjelju, biti na raspolaganju svim našim klijentima od 8 do 22 sata, naglasila je Bareša i uputila korisnike Splitske banke da im se za sve dodatne informacije obrate na besplatni info telefon 0800 210 021 ili mailom na info@splitskabanka.hr, dok su klijentima OTP banke dodatna pojašnjenja dostupna na info telefon 072 201 555 ili na mail adresu info@otpbanka.hr. Bit će promjena i u nekim karticama

Pitanje koje muči neke jest i hoće li klijenti Splitske banke moći i nadalje koristiti iste kartice dok im ne istekne rok valjanosti, bez obzira što na njima piše da su izdane od te novčarske kuće.

Nije problem u imenu Splitske banke na karticama, nego obilježjima Societe Generale grupe koje smo dužni promijeniti najkasnije do kraja prvog kvartala 2019. godine, sukladno ugovoru s SG grupom, objasnila je Bareša.

Svi klijenti kojima takve kartice ne ističu do 31. ožujka 2019. bit će obaviješteni o promjeni kartice i istu će primiti na kućnu adresu, sukladno uobičajenoj proceduri reizdavanja kartice. Dodatno, zbog promjene IBAN-a banke u zakonskoj smo obvezi promijeniti sve debitne kartice sa starim IBAN-om tijekom 2019. godine. Ostale kartice ostaju u korištenju do njihova isteka. Također, koristimo priliku naglasiti da će se sve reizdane kartice nakon 1. prosinca 2018. godine dodatno moći aktivirati, osim preko kontakt centra i poslovnica, i na svim bankomatima buduće integrirane OTP banke, zaključila je Bareša.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike