Famozni splitski metro, prigradski vlak koji je prometovao, dijelom ispod zemlje, od prigradskog naselja Kopilica do trajketne luke, u nedjelju će u 21.30 sati imati posljednju vožnju prije ukidanja. Tako barem piše u rasporedu na stranicama splitskog Prometa, piše Slobodna Dalmacija dodajući kako je "nadzemna podzemna otišla iznenada".
Stari šinobus na toj liniji vozio je 142 dana, a broj prodanih karata je vjerojatno bio pola od tog broja. Svaki dan u metrou su bili jedan od dva vatrogasca, kondukter i vozač, a nerijetko je u vlaku osoblja bilo višestruko više nego putnika, ironično piše Slobodna Dalmacija o vlaku koji je proteklih mjeseci bio predmetom sprdnje u Splitu i šire.
U HŽ-u ne razmišljaju o ponovnoj uspostavi prometa
Cijena karte (koja će postati svojevrsni "komadić moderne splitske povijesti") bila je 11 kuna, vikendima i blagdanima vozni red bio je prorijeđen, a parkiralište na Kopilici, namijenjeno putnicima koji bi do grada nastavljali vožnju metroom - najčešće je zjapio prazan.
Na pitanje hoće li splitski metro možda ponovno prometovati sljedećeg ljeta, iz HŽ Putničkog prijevoza (HŽPP) odgovorili su novinarima Slobodne Dalmacije da se zasad ne razmišlja o ponovnom uspostavljanju prometa. Nagibni vlak i šinobus, koji su naizmjence vozili linijom splitskog metroa, ubuduće će voziti do Kaštela.
"Grad Kaštela je tražio da im se uvede još jedna linija, pa su od 4. studenog, vlakovi koji su bili u funkciji splitskog metroa preusmjereni do Kaštel Starog u smislu gradsko-prigradskog prijevoza", kazali su u HŽPP-u.