stiže pomoć /

Splićanka iz New Yorka pokrenula akciju prikupljanja novca za opremu vatrogascima: fantastični odaziv donatora

Image
Foto: Ivo Cagalj/PIXSELL

'Kada prikupimo svotu, cilj nam je stupiti u kontakt sa ljudima i saznati koji od DVD-a su u najgorem stanju', otkrila je pokretačica kampanje.

20.7.2017.
8:30
Ivo Cagalj/PIXSELL
VOYO logo

Veliki požari koji su poharali Dalmaciju u prvi su plan pokazali kako su vatrogasci loši opremljeni i kako nemaju adekvatnu opremu za borbu protiv vatrene stihije. To je potaklo Splićanku Petru Dizdar, bivšu tenisačicu koja živi i radi u New Yorku da pokrene na goFund akciju za prikupljanje pomći kako bi se vatrogascima mogla poslati novčana pomoć da se kupi kvalitetna oprema, piše Slobodna Dalmacija.

Tako je Petra na svom Facebook profilu napisala: "Unatoč njihovim naporima iznenađujućim rezultatima, resursi koje posjeduju su minimalni i potrebna ima je naša pomoć. Uz potporu Association of Croatian American Professionals i naših velikodušnih pokrovitelja, grupa i pojedinaca u SAD-u i inozemstvu, odlučili smo se ujediniti, iskoristiti naše vještine, veze i resurse za pokretanje kampanje posvećenu ovim junacima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Imamo tim u Splitu - Lovre Viskota i Marijana Mijuškovic - koji su u kontaktu sa čelnicima Javne vatrogasne postrojbe u Splitu, kao i manjih DVD-ova raspoređenih po okolnim mjestima, kako bi saznali što će biti od najveće pomoći. Nakon što smo dovršili, naš cilj je prikupljanje novčanih sredstava koje će proslijediti onim društvima kojima je najviše potrebna za obnovu voznog parka i opreme. Sve ćemo donacije dokumentirati kako bi donatori bili upoznati da je novac završio na pravom mjestu.

Hvala vam svima za vašu pomoć i podršku. Ovo je savršen primjer kako možemo preuzeti kontrolu u svoje ruke i učiniti što je pravo za one hrabre vatrogasce koji su nas zadužili i učiniti sve za nas, naše obitelji i za Hrvatsku!"

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako je Petra za Slobodnu Dalmaciju otkrila:  "Link za ovu kampanju se podjelio preko tisuću puta na Facebooku. Kada prikupimo svotu, cilj nam je stupiti u kontakt sa ljudima i saznati koji od DVD-a su u najgorem stanju, kojima je najnužnija osnovna oprema i koji su pretrpjeli najveću štetu na opremi".

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo