Šofer autobusa putnici: Možeš mi se napušiti...

Kada je Riječanka prigovorila vozaču autobusa da joj nije stao na stanici, počeo je na nju vikati i nazvao je smećem.

10.11.2010.
12:32
VOYO logo

Riječanka Željka Maletić našla se na meti šofera koji ju je brutalno izvrijeđao, čemu su svjedočili i ostali putnici koji su se u ponedjeljak popodne vozili na liniji broj 6.

"Vraćajući se kući 'šesticom' namjeravala sam izaći na stanici Štranga. Uredno sam ustala prije dolaska do stanice, pritisnula gumb zvona s lijeve strane vrata, a osim mene još je jedna žena ustala i prišla vratima. Uvidjela sam da vozač nema namjeru stati pa sam ponovno pozvonila, ovoga puta na gumb s desne strane vrata, za slučaj da lijevi nije radio ili da vozač nije čuo zvono. No, ni to nije pomoglo. Vozač je, umjesto da zaustavi autobus i otvori vrata, samo dodao gas i nastavio vožnju", ispričala je Maletić za Novi list.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nakon što se autobus nije zaustavio, otišla je do vozača upitavši ga zašto nije stao, ali umjesto objašnjenja ili eventualne isprike dobila je bujicu psovki i pogrda na svoj račun.

"Na moje pitanje zašto nije zaustavio autobus, odgovorio mi je da sam mogla pozvoniti, na što sam mu rekla da sam zvonila, ali da možda zvono ne radi. On je uzvratio da to nije istina i da je sa zvonom sve u redu. Kada sam ga pitala kako može biti tako isključiv, počeo je vikati i nazvao me smećem. To je i ponovio, dodavši da i izgledam kao smeće. Ostala sam šokirana, ali sam mu ipak odgovorila da ću njegovo ponašanje prijaviti nadležnim službama u Autotroleju, na što mi je bezobrazno odvratio da mu se jedino mogu 'napušiti k..ca'.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ne vjerujući vlastitim ušima pitala sam i druge putnike čuju li što vozač govori, ali je njega to navelo da još nekoliko puta ponovi sve izrečene uvrede", ispričala je Maletić, koja je čula da joj vozač nešto dovikuje kad je izašla iz autobusa na stanici kod Studentskog doma.

Tvrtka Autotrolej je promptno reagirala i ispitala okolnosti događaja, nakon čega su uputili ispriku putnici, a protiv vozača najavili odgovarajuće sankcije.

"KD Autotrolej ovim se putem najiskrenije ispričava svojoj korisnici na neugodnostima koje je doživjela tijekom vožnje javnim gradskim prijevozom, te smo opisanim načinom komunikacije našeg radnika zgroženi i šokirani. Napominjemo kako opisani način komunikacije naših radnika niti najmanje ne podržavamo, te kako nam je zadovoljstvo korisnika naših usluga na prvom mjestu", stoji u priopćenju riječkog javnog gradskog prijevoznika, čije su službe kontaktirale i Željku Maletić osobno kako bi joj uputile ispriku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo