SNAŽAN RAST I REKORDAN REZULTAT RTL-OVIH PORTALA: /

News rubrika Net.hr-a i u izbornom mjesecu načitanija u zemlji

Image

Rast RTL-ovih portala u 2019. samo je početni zalet u sjajnu 2020. godinu

15.1.2020.
11:45
VOYO logo

Prema najnovijim podacima istraživanja gemiusAudiencea, tijekom 2019. godine RTL-ovi su portali u prosjeku zabilježili rast od gotovo 400% u pregledima stranica portala u odnosu na prosjek godine prije, dok je broj jedinstvenih korisnika rastao iz kvartala u kvartal. Uzevši u obzir prosjek 2019. godine u odnosu na prosjek 2018. godine, porast stvarnih korisnika bio je gotovo 50%.

Image
REKORDAN MJESEC NET.HR-A: /

U studenome nas je čitalo više od milijun i 700 tisuća ljudi, news rubrika najčitanija u zemlji

Image
REKORDAN MJESEC NET.HR-A: /

U studenome nas je čitalo više od milijun i 700 tisuća ljudi, news rubrika najčitanija u zemlji

Rekordan rezultat

Sjajna godina završena je najboljim rezultatima u prosincu, koji je bio rekordan u cijeloj kalendarskoj godini. Upravo je prosinac prošle godine zabilježio najbolje rezultate u povijesti RTL digitalne grupe. S ostvarenih 2,061.225 stvarnih korisnika, RTL Grupa portala potvrdila je kako je strategija, zahvaljujući kojoj osluškujemo prijedloge naših gledatelja i čitatelja te implementacija novih kreativnih rješenja naših timova u sve naše brandove, bila ona najbolja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Uzevši u obzir i preglede web-stranica, RTL je u prosincu ukupno ostvario više od 158 milijuna pregleda stranica, od kojih 103 milijuna generira samo Net.hr. I u izbornom mjesecu, s više od milijun i 387 tisuća jedinstvenih čitatelja, news portal Net.hr-a, Danas.hr, bio je najposjećenija news rubrika u Hrvatskoj!

Svi timovi jednako entuzijastično nastavljaju s pripremanjem sadržaja i projekata usmjerenih prema interesima naše publike, ali i onima koji će to tek postati. A ono što već na početku 2020. možemo obećati svima - jest to da će kvaliteta naših sadržaja, kako na televizijskim kanalima, tako i on-line platformama, biti u skladu sa svjetskim tržišnim trendovima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo