koliko će koštati karte? /

Sljemenskoj žičari nedostaje tek jedna dozvola za rad, Zagrepčani nisu oduševljeni: 'Jeftinije je ići autom'

Gradonačelnik Tomašević kaže kako će cijenu karte odrediti ZET i da se izračuni još rade

4.2.2022.
19:30
VOYO logo

Državni inspektorat danas je odradio tehnički pregled sljemenske žičare kojoj nedostaje tek jedna dozvola za rad. Idući tjedan bit će poznato jesu li zadovoljeni svi uvjeti, a ono što se svi pitaju jest koliko će koštati cijena karte i hoće li si građani to moći priuštiti. 

Među najskupljim je žičarama u Europi, nije još ni otvorena, a neke stvari već su spremne za popravak!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za skijaše ona je megalomanski projekt, ali kad je već tu, mora biti u pogonu.

''Bespotrebna žičara, to je moje mišljenje. Trebali su daleko više napraviti na Sljemenu, infrastrukture i sadržaja'', rekao je Zlatko Jokić iz Zagreba. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Čuo sam da će cijena biti 100 kuna, mislim da će biti skupa. Jeftinije je ići autom nego žičarom'', kazao je Saša Čižmek iz Zagreba. 

''Nadam se da će veći kapacitet žičare u odnosu na kapacitet skijališta prisiliti odgovorne da povećaju kapacitet skijališta'', izjavio je Zagrepčanin Dario Đokić

Puni kapacitet trebao bi joj biti oko 1000 putnika koji će na Sljeme stići za 22 minute. Danas je Državni inspektorat bio u tehničkom pregledu kako bi se izdala posljednja dozvola koja nedostaje, ona za buku.

''Mjerenja zadovoljavaju razinu buke koja je utvrđena novim Pravilnikom koja je ispod 65 decibela. Mislim da je najveća buka na jednom mjernom mjestu 62 decibela. Tak da ne očekujem posebne probleme u tom pogledu'', rekao je Goran Radić, voditelj projekta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
ODLUKA ZA 8 DANA /

Voditelj projekta sljemenske žičare: 'Neki se nikada nisu odazvali na pregled, rokovi teku. Žičara je sigurna'

Image
ODLUKA ZA 8 DANA /

Voditelj projekta sljemenske žičare: 'Neki se nikada nisu odazvali na pregled, rokovi teku. Žičara je sigurna'

Inspektorat sada ima osam dana da donesu konačnu odluku, a onda se sve te dozvole šalju Ministarstvu prometa koji izdaje dozvolu za rad.

Pitanje je koliko će koštati ulaznice. U to će trebati uračunati i poskupljenja struje, pa se tu postavlja još jedno pitanje, hoće li si većina Zagrepčana to moći priuštiti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Gradonačelnik Tomašević kaže kako će cijenu karte odrediti ZET i da se izračuni još rade.

''O cijenama, to ćemo ići van, znate da je ZET koji je investitor i koji upravlja sa žičarom. Ta cijena onda bi trebala biti iskoordinirana u sustavu cijena koje ZET ima u gradu Zagrebu i to će uskoro biti predstavljeno javnosti'', kazao je Tomislav Tomašević, gradonačelnik Zagreba.

Javnost već zna da rata za kredit na godinu iznosi 50 milijuna kuna, a otplaćivat će se idućih 15 godina. Ukupna cijena radova dosegnula je 700 milijuna kuna. Renato Petek napisao je kaznenu prijavu i sada očekuje da DORH istraži zašto su radovi drastično poskupjeli.

''Ako uzmemo osnovni ugovor za izgradnju žičare i svih objekata na žičari kroz anekse je on poskupio za skoro dodatnih 30 posto koliko je zakonom maksimalno omogućeno. Ti aneksi bi se trebali provjeriti i vidjeti da li je sve bilo opravdano'', izjavio je Renato Petek, zastupnik u zagrebačkoj Gradskoj skupštini.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pojavila se i priča da Grad nije platio sva dugovanja prema austrijskoj tvrtki koja je izvođač radova, gradonačelnik tvrdi da ne zna ništa o otvorenim dugovanjima.

Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo