'Školski su programi prezahtjevni za djecu i nemoguće ih je provesti '

'Postojeći kurikulum jedan je od najvećih prepreka za ostvarenje kvalitete, ali i jednakosti u obrazovanju.

2.7.2014.
12:49
VOYO logo

Novoizabrani ministar Vedran Mornar, kako je i najavio, okupio je u utorak u Ministarstvu znanosti, obrazovanja i sporta predstavnike školskih ravnatelja i obrazovnih stručnjaka kako bi dogovorili početak rada na novim školskim kurikulumima.

'Postojeći kurikulum jedan je od najvećih prepreka za ostvarenje kvalitete, ali i jednakosti u obrazovanju. Hrvatska ima jedan od socijalno najnepravednijih sustava obrazovanja u Europi, rekao je za Slobodnu Dalmaciju dr.sc. Josip Burušić, voditelj Centra za istraživanje znanja, obrazovanja i ljudskog kapitala Instituta 'Ivo Pilar'.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Problem i za nastavnike

Na temelju brojnih istraživanja, među kojima je i ono 'Koliko daleko pada jabuka od stabla' iz 2010. godine, Burušić je pokazao kako u nas već od trećeg razreda osnovne škole djeca nemaju jednake šanse u obrazovanju.

'Školski su programi prezahtjevni za djecu i nemoguće ih je provesti u redovitom obrazovanju. To je problem i za nastavnike. Nama je potrebno radikalno reduciranje sadržaja i školskoga gradiva. Umjesto, kao dosad, i do 50-ak tema po predmetu, djeca u jednoj školskoj godini trebaju obraditi najviše 20-ak tema', neke su od smjernica koje u predstojećoj reformi predlaže dr. sc. Josip Burušić. http://www.slobodnadalmacija.hr/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleView/articleId/249790/Default.aspx

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo