nakon nalaza povjerenstva /

Šef KBC-a Split o Matijaniću: 'Naša doktorica je postupila ispravno! Ne bih komentirao ostale događaje'

Image
Foto: Zeljko Hladika/PIXSELL

Novinari su pitali i koliko pacijenata nije dobilo lijek tog dana, Meštrović je samo kratko odgovorio: ne znam

24.8.2022.
18:21
Zeljko Hladika/PIXSELL
VOYO logo

Tijekom današnje konferencije Ministarstva zdravstva objavljen nalaz zdravstvene inspekcije i zaključak stručnog povjerenstva o slučaju preminulog kolege novinara Vladimira Matijanića. U zaključku zdravstvene inspekcije stoji da nisu uočeni značajniji stručni propusti.

Na pitanja novinara odgovarao je i Julije Meštrović, ravnatelj KBC-a Split. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ravnatelj je na pitanje koje su se proceduralne greške dogodile te što je s lijekom protiv COVID-a, odgovorio da je u hitnoj bila specijalizantica koja je obavila pregled kako je trebalo i donijela zaključak za koje povjerenstvo misli da je ispravno. "Lijeka remdesivira nije bilo. Koliko je indiciran lijek, bolje da kaže netko stručan, a ne ja", rekao je Meštrović.

Dodao je i da je: "naša doktorica je postupila ispravno". "Ne bih komentirao ostale događaje, na govorim o KBC-u Split, kolegica je postupila ispravno", rekao je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Novinari su pitali i koliko pacijenata nije dobilo lijek tog dana, Meštrović je samo kratko odgovorio: ne znam te dodao da u tom trenutku nije bilo raspoloživog lijeka i da o indikacijama ne bi govorio.

Image
nalaz inspekcije /

Ministarstvo zdravstva o Matijanićevoj smrti: 'Nismo uočili značajnijih stručnih propusta'

Image
nalaz inspekcije /

Ministarstvo zdravstva o Matijanićevoj smrti: 'Nismo uočili značajnijih stručnih propusta'

"Žao mi je zbog ovakvog ishoda. To je ono što nas opterećuje, kako bi čovjek postupio.... U tim razgovorima nije bilo stručne greške. To je zaključak našeg povjerenstva. Naš nadzor je zaključio da se ne može donositi neki zaključak bez kliničkog pregleda pacijenta. I to je nedostajalo. U tim razgovorima je zaključeno da je netko morao pacijenta pregledati. Pacijenta je morao netko pregledati, ne može se to preko telefona", kazao je Meštrović.

Jedan od novinara je kazao: "Spomenuli ste specijalizanticu, i doktora kojega je kontaktirala. Kako je specijalist mogao što zaključiti?". Na što je Meštrović samo kazao:

"Na temelju kliničkog nalaza i to je bilo ispravno."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Komentirao je i moguće davanje ostavke:

"Ako bi to pomoglo. Nikakav problem. Ono su bile onakve okolnosti. Bila je situacija kakva je bila. KBC Split je prošao teške trenutke. Mi smo pregledali 45 tisuća pacijenata u vrijeme korone. Nije nam bilo lako. Uspjeli smo sve prebroditi. Ovo što se sad dogodilo je žalost za sve nas. Pokušavam najiskrenije odgovoriti", rekao je Meštrović.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike